
Lola LC88 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Erika Broadleya i Chrisa Murphy'ego, skonstruowany przez Lolę dla zespołu Larrousse. Model rywalizował w sezonie 1988 oraz pierwszym wyścigu sezonu 1989, a jego kierowcami byli Yannick Dalmas, Aguri Suzuki, Pierre-Henri Raphanel i Philippe Alliot.
Lola LC89 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Erika Broadleya, Chrisa Murphy'ego i Hansa Fouche. Skonstruowany został przez Lola Cars dla zespołu Larrousse na sezon 1989. W dwóch Grand Prix sezonu 1990 uczestniczył model LC89B.

Lola LC90 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Erika Broadleya i Chrisa Murphy'ego, skonstruowany przez Lolę dla zespołu Larrousse. Samochód ten, napędzany przez trzyipółlitrowy silnik Lamborghini V12, rywalizował w sezonie 1990. Kierowcami byli Éric Bernard i Aguri Suzuki; najlepszym rezultatem było trzecie miejsce Suzukiego w Grand Prix Japonii.

Lola Mk4 – samochód Formuły 1 skonstruowany przez Lola Racing Cars w 1962 roku. Mk4 został zaprojektowany przez założyciela, właściciela i głównego projektanta Loli Erika Broadleya na zlecenie Rega Parnella, właściciela Bowmaker Racing Team. Mk4 był pierwszym samochodem Loli ścigającym się w Formule 1. W 1963 roku w Formule 1 ścigał się pochodzący od Loli Mk4 model Mk4A.

Lola T102 – samochód Formuły 2, zaprojektowany przez Erika Broadleya i skonstruowany przez Lola Cars na zlecenie BMW w 1968 roku.

Lola T370 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Andy’ego Smallmana i skonstruowany przez Lola Cars na zlecenie Embassy Hill.

Lola THL1 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Neila Oatleya i Johna Baldwina i skonstruowany przez Haas Lola. Model wziął udział w sześciu Grand Prix w sezonach 1985–1986.

Lola THL2 – samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Neila Oatleya, Johna Baldwina i Rossa Brawna i skonstruowany przez Haas Lola. Model wziął udział w 14 Grand Prix w sezonie 1986.