A20D-P (wagon doczepny)W
A20D-P (wagon doczepny)

A20D-P – wąskotorowy wagon doczepny do wagonu motorowego MBxd2. Wagony te zostały wyprodukowane w latach 1983–1988 w Zakładach Metalowych "23 August" w Bukareszcie. Pierwotnie wchodziły w skład spalinowych zespołów trakcyjnych A20D-P.

Baureihe 119W
Baureihe 119

Baureihe 119 – lokomotywa spalinowa produkowana w latach 1976–1985 przez rumuńskie zakłady FAUR dla kolei wschodnioniemieckich. Łącznie wyprodukowano 200 egzemplarzy. Lokomotywy te powstały z myślą o prowadzeniu pociągów osobowych na niezelektryfikowanych liniach kolejowych. Po zjednoczeniu Niemiec przejęto je przez Deutsche Bahn i nadano numer serii 219, a zmodyfikowanym – 229.

BxhpiW
Bxhpi

Bxhpi – oznaczenie na Polskich Kolejach Państwowych wąskotorowych, czteroosiowych wagonów osobowych drugiej klasy, przechodnich, wyposażonych w hamulec pneumatyczny.

FAUR L30HW
FAUR L30H

Lyd2 – wąskotorowa lokomotywa spalinowa produkowana w latach 1973-1983 przez rumuńskie zakłady 23 August w Bukareszcie, głównie na eksport - do Egiptu, Polski i Albanii. Dostawy dla kolei w Rumunii to 4 sztuki, wyprodukowane w latach 1982-1983. Budowana w wersjach na tor szerokości 600 mm, 750 mm, 785 mm, 1000 mm.

FAUR L45HW
FAUR L45H

Lxd2 – wąskotorowa lokomotywa spalinowa produkowana w latach 1964–1987 przez rumuńskie zakłady FAUR w Bukareszcie, eksploatowana w Polsce na kolejach wąskotorowych.

FAUR LDE1300W
FAUR LDE1300

FAUR LDE1300 – lokomotywa spalinowa przeznaczona do prowadzenia lekkich składów pasażerskich wyprodukowana w rumuńskich zakładach FAUR w Bukareszcie w latach 1985–1991 w liczbie 152 sztuk specjalnie dla Polskich Kolei Państwowych.

MBxd2W
MBxd2

MBxd2 – wąskotorowy wagon spalinowy produkowany w latach 1984–86 przez zakłady FAUR w Bukareszcie. Powstały 32 egzemplarze tego pojazdu. Kupno i eksploatacja wagonów MBxd2 uratowały przed likwidacją wiele sieci kolei wąskotorowej w Polsce. Wagony serii MBxd2 ze względu na kraj pochodzenia często nazywane są „rumunami”.