WAspirant Herber - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w lipcu 1930 roku.
WCarabinier - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. 13 listopada 1918 roku wszedł na mieliznę w pobliżu Latakii. Dwa dni później po ostrzelaniu przez Turków zatopiony przez własną załogę.
WEnseigne Henry – francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w czerwcu 1928 roku.
WHussard - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w marcu 1922 roku.
WLansquenet - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w grudniu 1928 roku.
WMameluk - francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. 5 czerwca 1916 roku, w pobliżu Korfu, w czasie ataku na okręt podwodny staranował przypadkowo i zatopił francuski niszczyciel "Fantassin". "Mameluk" przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w lutym 1928 roku.
WSpahi − francuski niszczyciel z okresu I wojny światowej. Jednostka typu Spahi. Okręt wyposażony w cztery kotły parowe opalane węglem i dwie maszyny parowe. W czasie I wojny światowej operował na Morzu Śródziemnym. Przetrwał wojnę. Został skreślony z listy floty w grudniu 1927 roku.