
Aion – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Kantonie działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego koncernu GAC Group.

Aiways – chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Szanghaju działający od 2017 roku.

Arcfox – chiński producent elektrycznych mikrosamochodów i supersamochodów z siedzibą w Pekinie działający od 2017 roku. Marka należy do chińskiego koncernu BAIC Group.

Beijing Automotive Industry Holding Co., Ltd. – chiński państwowy holding obejmujący kilka przedsiębiorstw przemysłu motoryzacyjnego, produkujących na potrzeby cywilne i wojskowe, z siedzibą w Pekinie. Popularnie zwany Beiqi (北汽) lub BAIC.

Beijing Automobile Works – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej z siedzibą w Pekinie. BAW produkuje samochody terenowe, lekkie samochody ciężarowe, pick-upy, mikrobusy oraz pojazdy wojskowe.

Beijing – chiński producent samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Pekinie działający od 2020 roku. Marka należy do chińskiego koncernu BAIC Group.

Bestune – chiński producent samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Changchun działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego koncernu FAW Group.

Bordrin Motors – dawny chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Nankinie działający w latach 2016–2020.

Borgward Group AG – chińsko-niemiecki producent SUV-ów i crossoverów z siedzibą w Stuttgarcie, działający od 2010 roku. Spółka należy do wnuka założyciela historycznej firmy Borgward, Christiana Borgwarda oraz chińskiego przedsiębiorstwa Ucar.

Brilliance − chiński producent samochodów osobowych powstały w 1992 roku w Shenyang.

BYD Auto – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją samochodów osobowych i autobusów, w tym z napędem elektrycznym i hybrydowym, należące do koncernu BYD Company, wytwarzającego akumulatory elektryczne. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Shenzhen, w prowincji Guangdong.

Byton – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Nankinie działający od 2016 roku.

GAC Changfeng Motor Co., Ltd. – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją samochodów sportowo-użytkowych. Spółka powstała w 1996 roku w wyniku przekształcenia się wojskowych zakładów nr 7319, które od 1988 roku produkowały samochody terenowe.

Jiangxi Changhe Automobile Co. Ltd. – chińskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne zajmujące się produkcją samochodów osobowych i dostawczych, należące do koncernu Chang’an Motors. Siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Jingdezhen, w prowincji Jiangxi.

Chery Automobile – producent samochodów w Chińskiej Republice Ludowej.

Dearcc – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Hangzhou działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zhejiang Dianka Automobile Technology Co. Ltd.
Denza – chiński producent elektrycznych minivanów i SUV-ów z siedzibą w Shenzhen działający od 2010 roku. Marka należy do chińsko-niemieckiego joint-venture między koncernami BYD Auto i Daimler AG.

Dongfeng Motor Corporation – chińskie państwowe przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej, produkujące m.in. samochody osobowe, ciężarowe oraz autobusy.

Dorcen – chiński producent SUV-ów i elektrycznych mikrosamochodów z siedzibą w Changzhou działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zotye Auto.

Everus – chiński producent samochodów osobwych, a następnie elektrycznych crossoverów z siedzibą w Kantonie działający od 2008 roku. Marka należy do chińsko-japońskiego joint venture między koncernami GAC Group i Honda.
China FAW Group Corporation – chiński producent samochodów. Koncern FAW powstał w 1953 roku w Changchun. W lipcu 1956 roku wytwórnia rozpoczęła produkcję ciężarówek Jiefang CA-10 będących kopiami ZiS-a-150. W maju 1958 roku zakład zaprezentował czterodrzwiowy samochód osobowy Dongfeng CA-71, wzorowany na francuskiej Simce Vedette, który był produkowany przez rok. Trzy miesiące później zaprezentowano prototyp limuzyny Hongqi CA 72-IE.
Beiqi Foton Motor – chińskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne zajmujące się produkcją samochodów ciężarowych, autobusów, vanów i SUV-ów. Przedsiębiorstwo założone zostało w 1996 roku, a jego siedziba znajduje się w Pekinie.

Geely Automobile – chiński producent samochodów osobowych z siedzibą w Taizhou, w prowincji Zhejiang. Jest głównym oddziałem samochodowym koncernu Zhejiang Geely Holding Group.

Geometry – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Hangzhou działający od 2019 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Geely Automobile.
Great Wall – chiński producent samochodów osobowych, mający swą siedzibę w Baoding. Przedsiębiorstwo sprzedaje swoje pojazdy na rynkach Środkowego i Dalekiego Wschodu,Afryki Północnej. Dnia 10.09.2009 r. firma ta uzyskała jako pierwsza z krajów „środka” homologację, która umożliwia sprzedaż samochodów w Europie, jest też największym producentem pick-upów w Chinach.

Harbin Hafei Automobile Industry Group Co., Ltd. – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją samochodów osobowych sprzedawanych pod marką Hafei.

HiPhi – chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Szanghaju działający od 2017 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Human Horizons.

Horki – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Yancheng działający od 2013 roku. Marka należy do chińsko-południowokoreańskiego joint-venture między koncernami Dongfeng Motor i Kia Corporation.

Hycan – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Kantonie działający od 2019 roku. Marka należy do chińskiego joint venture między koncernem GAC Group i startupem NIO Inc.

Jiangling Motors Corporation Limited – chińskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją samochodów.
Shenyang Jinbei Automobile Co., Ltd. – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją vanów, sprzedawanych pod marką Jinbei oraz samochodów ciężarowych, sprzedawanych pod marką JBC. W 1995 roku przedsiębiorstwo zostało przejęte przez FAW Group, a od 2001 roku wchodzi w skład grupy Brilliance.

Kandi Technologies – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Jinhua działający od 2012 roku.

Leapmotor – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i sportowych z siedzibą w Hangzhou działający od 2017 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zhejiang Lingpao Technology Co., Ltd.

Li Auto – chiński producent hybrydowych SUV-ów z siedzibą w Pekinie działający od 2015 roku.

Lifan Industry (Group) Co., Ltd. – chińskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne zajmujące się produkcją motocykli, samochodów osobowych i ciężarowych, autobusów oraz silników. Przedsiębiorstwo założone zostało w 1992 roku, a jego siedziba znajduje się w mieście Chongqing.

Nanjing Automobile (Group) Corporation – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, z siedzibą w Nankinie.

Neta – chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Jiaxing działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego przedsiębiorstwa Hozon Auto.

NIO – chiński producent elektrycznych SUV-ów i samochodów sportowych z siedzibą w Szanghaju działający od 2014 roku.

Ora – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i crossoverów z siedzibą w Baoding działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Great Wall Motors.

Polestar – chińsko-szwedzki producent samochodów osobowych i sportowych z siedzibą w Göteborgu działający od 2017 roku. Podlega on bezpośrednio marce Volvo i wchodzi w skład koncernu Geely.

Qiantu Motor – chiński producent elektrycznych samochodów sportowych z siedzibą w Suzhou działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiej spółki Beijing Great Wall Huaguan Automobile Technology Co., Ltd.

Qoros Auto Co, Ltd. – przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją samochodów osobowych z siedzibą w Szanghaju. Firma powstała w grudniu 2007 r. jako joint venture podzielone po połowie pomiędzy chińską Chery Automobile oraz izraelską spółkę Israel Corporation pod nazwą Chery Quantum Automotive Corporation (CQAC). W listopadzie 2011 roku, nazwa została zmieniona na Qoros Auto, Ltd. Początkowo partnerzy zainwestowali w to przedsięwzięcie 1,5 mld USD. Pierwszy model o nazwie Qoros 3, został zaprezentowany publicznie w marcu 2013 na targach motoryzacyjnych w Genewie.

Roewe – chiński producent samochodów należący do koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) od listopada 2006 roku produkuje modele na bazie kupionych technologii od upadłego MG Rover.

Shanghai Automotive Industry Corporation – chińskie przedsiębiorstwo z siedzibą w Szanghaju zajmujące się produkcją samochodów.

Seres – amerykańsko-chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Santa Clara działający od 2016 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Chongqing Sokon Industry Group.
Shijiazhuang Shuanghuan Automobile Co., Ltd. – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją samochodów sportowo-użytkowych oraz małych samochodów miejskich.

Singulato Motors – chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Pekinie działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zhiche Youxing Technology.

Sinogold – chiński producent elektrycznych minivanów z siedzibą w Pekinie działający od 2017 roku.

SiTech – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Changchun działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego konernu FAW Group.

Weltmeister – chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Szanghaju działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu WM Motor Technology Co Ltd.
SAIC-GM-Wuling Automobile – spółka typu joint venture, założona w 2002 roku przez koncerny General Motors i Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) oraz Wuling Automobile Company, zajmująca się produkcją minivanów i pick-upów, sprzedawanych pod marką Wuling. Siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Liuzhou w Chinach.

Xinkai – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej, zajmujące się produkcją samochodów sportowo-użytkowych, pick-upów, samochodów dostawczych i mikrobusów. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1984 roku, a jego siedziba znajduje się w Gaobeidian, w prowincji Hebei.

Xpeng – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i crossoverów z siedzibą w Kantonie działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego przedsiębiorstwa Guangzhou Xiaopeng Motors Technology Co Ltd.

Yudo Auto – chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Putian działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Fujian Motors Group.

Zhidou – chiński producent elektrycznych mikrosamochodów z siedzibą w Hangzhou działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Geely.

Zinoro – chiński producent elektrycznych i hybrydowych crossoverów z siedzibą w Liaoning działający od 2013 roku. Marka należy do chińsko-niemieckiego joint-venture między koncernami Brilliance i BMW.

Hebei Zhongxing Automobile Co., Ltd. – chińska spółka typu joint venture, będąca własnością przedsiębiorstw Hebei Tianye Automobile (Group) Corporation oraz Taiwan Unite Leading Corporation. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją pick-upów oraz samochodów sportowo-użytkowych sprzedawanych pod marką Zxauto.