Aprilia Pegaso 125W
Aprilia Pegaso 125

Aprilia Pegaso 125 – włoski motocykl. Produkowany od 1988 do 1999 roku, po 1993 roku Aprilia wprowadziła face lifting zmieniono między innymi przednią owiewkę z dwoma okrągłymi kloszami na jeden o kształcie prostokąta z zaokrągleniami po bokach, dodano nowe malowania i w niektórych modelach dodano katalizator spalin w końcówce wydechu.

BMW R 45W
BMW R 45

BMW R 45 – średniej wielkości motocykl BMW z dwucylindrowym silnikiem typu bokser, który był produkowany w latach 1978-1985

Ducati 851W
Ducati 851

Ducati 851 – włoski motocykl sportowy produkowany przez firmę Ducati w latach 1987-1992.

Honda CB 750 NighthawkW
Honda CB 750 Nighthawk

CB 750 Nighthawk – motocykl produkowany od 1982 do 2003 roku przez Hondę. Silnik Nighthawka to czterosuw chłodzony olejem o pojemności 747ccm z 5-biegową skrzynią biegów, jedną tarczą hamulcową z przodu i hamulcem bębnowym z tyłu. Moc produkowanych modeli wynosiła 73KM. Nighthawk to motocykl typu naked bike z mocno wyeksponowanym silnikiem, dwoma polerowanymi rurami wydechowymi oraz dużym okrągłym reflektorem.

Honda CBR 500FW
Honda CBR 500F

Honda CBR 500F – sportowo-turystyczny motocykl Hondy produkowany od 1987 do 1993 roku na bazie modelu CBR 600 F1. Motocykl był sprzedawany wyłącznie w Australii, Meksyku oraz Austrii.

Honda CBR 600FW
Honda CBR 600F

Honda CBR 600F – sportowo-turystyczny motocykl Hondy produkowany od 1986 do 2006 roku i produkowany później od 2011 roku. Motocykle zostały wyposażone w czterocylindrowe, rzędowe silniki czterosuwowe chłodzone cieczą z szesnastozaworową głowicą. Model produkowany był w czterech generacjach oznaczanych literami F1 - F4. Bliźniaczy model sportowy - CBR 600RR produkowany od 2003 roku zastąpił w roku 2006 model CBR 600 F4i. Honda wprowadziła ponownie model CBR 600F w 2011 roku, jako uzupełnienie oferty o model sportowy z uniwersalnymi atrybutami.

Honda CBR 1000FW
Honda CBR 1000F

Honda CBR 1000F – sportowo-turystyczny motocykl Hondy produkowany od 1987 do 1999 roku. Motocykl osiągnął uznanie użytkowników głównie dzięki trwałemu silnikowi zapewniającego bardzo dobrą dynamikę i elastyczność. Motocykl sprzedawano z silnikiem o pełnej mocy 135 KM i zdławionej 100 KM. Pomimo że wprowadzono w 1997 roku model CBR 1100XX jako następcę CBR 1000F, popularność motocykla nie zmniejszyła się i produkcję zakończono w 1999 roku.

Honda MBX 80W
Honda MBX 80

Honda MBX 80 – sportowo-turystyczny motocykl Hondy o pojemności skokowej 79 cm³.

Honda NSR 125W
Honda NSR 125

Honda NSR 125 – sportowy motocykl Hondy produkowany od 1988 roku. W roku 1993 model przeszedł modernizację nadwozia, otrzymał nowe owiewki z charakterystyczną przednią lampą oraz nową aluminiową ramę. Silnik i przednie zawieszenie pozostały bez większych zmian. Model ten cechuje charakterystyczny wygląd, który sprawił, że motocykl stał się bardzo popularny.

Honda NSR250W
Honda NSR250

Honda NSR250 – motocykl sportowy klasy 250 cm³ firmy Honda, serii motocyklów NSR, zaprojektowany przez Honda Racing Corporation, która jest częścią firmy Honda. Na tym motocyklu w klasie 250 cm³ Motocyklowych Mistrzostwach Świata zdobyto osiem tytułów mistrza świata: Freddie Spencer (1985), Anton Mang (1987), Sito Pons, Luca Cadalora, Max Biaggi (1997) i Daijirō Katō (2001).

Honda NX 125 TranscityW
Honda NX 125 Transcity

Honda NX 125 Transcity – motocykl marki Honda, kategoria enduro.

Honda NX 650 DominatorW
Honda NX 650 Dominator

Honda NX 650 Dominator – motocykl marki Honda, kategoria enduro, produkowany od roku 1988 do 2000.

Honda TransalpW
Honda Transalp

Honda Transalp – motocykl marki Honda, kategoria turystyczne enduro, produkowany w różnych generacjach od roku 1987 do 2012.

Honda VF750FW
Honda VF750F

Honda VF 750F Interceptor – jest to motocykl sportowo-turystyczy firmy Honda produkowany pomiędzy 1983 a 1985 rokiem. Motocykl posiadał 86-konny czterocylindrowy silnik widlasty w układzie V90 chłodzony wodą, sprzęgło antyhoppingowe, układ antynurkujący. Nowy, wprowadzony na rynek model zdobył tytuł "Motocykla Roku 1983" w plebiscycie niemieckiego czasopisma "Motorrad". Motocykl zmusił przedsiębiorstwo do przeprowadzenia dużej akcji serwisowej z powodu problemów motocykla z krzywkami wałków rozrządu po przebiegach rzędu 20-25 tys. km. Dodatkowo często po tym przebiegu konieczna była wymiana łożysk wału korbowego i tłoków. Powyższe wady wyeliminowano dopiero w modelu z roku 1985.

Honda VFR 750FW
Honda VFR 750F

Honda VFR 750F – jest to motocykl sportowo-turystyczy firmy Honda produkowany od 1986 roku. Wywodzi się ze wspólnego dla VFR 750 i VFR 800 słynnego protoplasty VF 750 w którym to po raz pierwszy Honda zdecydowała się na zastosowanie rewolucyjnego silnika V4. VF 750 pomimo problemów z systemami rozrządu w pierwszych modelach, stał się bardzo popularnym motocyklem klasy średniej, a Hondzie posłużył za doskonałą bazę do budowy doskonałej sportowej maszyny końca lat 80. Honda VFR wraz ze swymi późniejszymi wcieleniami nie schodzi z linii produkcyjnych japońskiego koncernu.

Kawasaki GPZ 600 RW
Kawasaki GPZ 600 R

Kawasaki GPZ600R – japoński motocykl sportowy produkowany w latach 1985-1989 przez Kawasaki.

Kawasaki GPZ900RW
Kawasaki GPZ900R

Kawasaki GPZ900R – motocykl sportowy firmy Kawasaki produkowany pomiędzy 1984 a 1996 rokiem. Nosił oznaczenie kodowe ZX900A-1. Motocykl osiągając prędkość maksymalną 243 km/h, przewyższał pod tym względem motocykle konkurencji o wyższych pojemnościach. W wersji na rynek amerykański motocykl wypuszczono w wersji odblokowanej, do Europy natomiast, zależnie od kraju, trafiały wersje zdławione w różnych wariantach mocowych. Obok rekordowych osiągów dodatkowej popularności motocyklowi temu przysporzyło wykorzystanie go w filmie "Top Gun”.

Kawasaki GPZ1000RXW
Kawasaki GPZ1000RX

Kawasaki GPZ1000RX jest to motocykl sportowy firmy Kawasaki produkowany pomiędzy 1986 a 1988 rokiem o oznaczeniu kodowym ZXT00A. Konstrukcja silnika bazowała na silniku z GPz900R będącego poprzednikiem w/w modelu natomiast rama była nową konstrukcją przygotowaną specjalnie dla tego modelu. Motocykl osiągając prędkość maksymalną ponad 255 km/h w czasie premiery reklamowany był przez producenta jako najszybszy seryjnie produkowany motocykl na świecie do roku 1988 kiedy miano to przejął jego następca Kawasaki ZX-10 Tomcat

Kawasaki GTR 1000W
Kawasaki GTR 1000

Kawasaki GTR 1000 – japoński motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez Kawasaki w latach 1986-2006. Jego następcą jest Kawasaki GTR 1400

Kawasaki VN700 VulcanW
Kawasaki VN700 Vulcan

Kawasaki Vulcan VN700-A1 (V-Twin Cruiser) – motocykl produkowany wyłącznie w 1985 roku w dwóch wersjach:

Kawasaki ZXW
Kawasaki ZX

ZX – kodowa nazwa sportowych motocykli japońskiej firmy Kawasaki Heavy Industries. Produkowane od 1988 o pojemnościach od 250 cm³ do 1400 cm³. Modele ostatniej generacji noszą przydomek Ninja.

Kawasaki ZX-10 TomcatW
Kawasaki ZX-10 Tomcat

Kawasaki ZX-10 Tomcat – jest to motocykl sportowy firmy Kawasaki produkowany pomiędzy 1988 a 1990 rokiem o oznaczeniu kodowym ZX1000B. Motocykl posiadał 137 konny czterocylindrowy silnik rzędowy chłodzony cieczą będący modernizacją silnika z GPZ1000RX. Modernizacje, które objęły silnik pozwoliły zmniejszyć masę jednostki napędowej o 6 kg. Motocykl osiągał prędkość 266 km/h będąc najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem roku 1988, które to miano w roku 1990 przejął jego młodszy brat legendarny ZZR1100

MZ ETZ 150W
MZ ETZ 150

MZ ETZ 150 – motocykl produkowany w latach 1985–1991 w Zschopau, będący następcą modelu TS 150.

MZ ETZ 250W
MZ ETZ 250

MZ ETZ 250 – motocykl produkowany w latach 1981 – 1989 w Zschopau. Jego poprzednikiem był motocykl MZ TS 250/1, natomiast MZ ETZ 251 jego następcą. Modele o pojemności 250 cm³ były największymi i najszybszymi jednośladami produkowanymi w fabryce MZ na przełomie lat 80. i 90. Skrót oznacza: jednocylindrowy, widelec teleskopowy, rama z centralnym profilem skrzynkowym.

MZ ETZ 251W
MZ ETZ 251

MZ ETZ 251 – motocykl produkowany w latach 1988 – 1991 w Zschopau. Jego poprzednikiem był motocykl MZ ETZ 250.

BMW R 80 GSW
BMW R 80 GS

R 80 GS - produkowany w berlińskich zakładach od 1987 do 1994 roku dwucylindrowy (bokser) motocykl firmy BMW typu turystyczne enduro jako następca modelu BMW R 80 G/S. Jest to pierwszy motocykl enduro z jednostronnym wahaczem. Zastosowano w nim nowoskonstruowane zawieszenie typu Paralever. Wyprodukowano 11375 sztuk w cenie 10950 marek.

Simson S70W
Simson S70

Simson S70 – lekki motocykl, produkowany w Niemczech w latach 1983 – 1990 w niemieckiej fabryce VEB Fahrzeug- und Jagdwaffenwerk Ernst Thälmann Suhl, należącej do związku IFA. Dzisiaj trudno znaleźć taki model, jest on rzadko spotykany. Model S70 był produkowany w kilku wersjach, każda z silnikiem M741.

Suzuki GN 125W
Suzuki GN 125

Suzuki GN 125 – motocykl marki Suzuki, szosowo-turystyczny produkowany od 1982 r. do dziś. Użyto w nim silnika czterosuwowego o pojemności 124 cm³. Motocykl jest używany szczególnie przez młodzież do jazdy codziennej na krótkich odcinkach. Po kilku ulepszeniach w 1987 r. i w 1992 r. oraz przez jego doskonałe hamulce pojazd zdobył zaufanie u właścicieli. Podwozie stylistycznie nawiązuje do soft chopperów z lat 80. Świadczy o tym długi klasyczny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące z tyłu. Ten model Suzuki jest cichy, zwinny, niezawodny i ekonomiczny.

Suzuki GR 650W
Suzuki GR 650

Suzuki GR 650 – motocykl zaprezentowany w Kolonii w 1982 roku. W Stanach Zjednoczonych oraz Kanadzie jako Suzuki GR Tempter. Produkcja modelu trwała do 1989 roku. Powstały 4 modele różnice się wzorem malowania, dodatkową lampą "spacerówką", aluminiowymi odlewanymi kołami. Motocykl posiada wiele nowości technicznych na owe czasy. Silnik rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy z dwoma wałkami rozrządu zapewnia moc 50KM a zmniejszona masa przeciwwag wału korowego zapewnia lepsze przyśpieszenie w dolnym zakresie obrotowym. Zapłon tranzystorowy bezstykowy, ze zmiennym punktem zapłonu. Konstrukcja ramy dwukołyskowa stalowa z centralnym amortyzatorem o szerokim zakresie regulacji tłumienia. Motocykl szosowy o klasycznym wyglądzie nie był sukcesem komercyjnym. Za oceanem jego sprzedaż trwała jedynie dwa lata, w europie sprzedano niewiele egzemplarzy.Obecnie bardzo poszukiwany motocykl ze względu na niewielką liczbę wyprodukowanych egzemplarzy,w szczególności na rynku europejskim.

Suzuki GS 500W
Suzuki GS 500

Suzuki GS 500 – motocykl marki Suzuki.

Suzuki GSX 600FW
Suzuki GSX 600F

Suzuki GSX 600F – motocykl produkowany przez koncern Suzuki w latach 1988–2004. Konstrukcja motocykla bazuje na podzespołach produkowanych wcześniej motocyklach marki Suzuki. Jest to średniej klasy maszyna napędzana czterocylindrowym silnikiem chłodzonym powietrzem i olejem.

Suzuki GSX-R 750W
Suzuki GSX-R 750

Suzuki GSX-R 750 – japoński motocykl sportowy produkowany przez firmę Suzuki od 1985 roku.

Suzuki GSX-R 1100W
Suzuki GSX-R 1100

Suzuki GSX-R 1100 – japoński motocykl sportowy produkowany przez firmę Suzuki w latach 1986–1998.

Suzuki RG 80W
Suzuki RG 80

Suzuki RG 80 – sportowy motocykl firmy Suzuki produkowany w latach 1985-1996.

Yamaha TZR 125W
Yamaha TZR 125

Yamaha TZR 125 – japoński motocykl produkowany w latach 1987–2003 przez Yamaha Motor Company.

WSK M06B3W
WSK M06B3

WSK M06B3 – jeden z najbardziej popularnych modeli motocykli produkowanych w Polsce. Jego produkcja ruszyła w roku 1971. W latach 1975-1978 wprowadzono nowe modele z „rodziny ptaków”. Motocykle te, oprócz oznaczeń literowo-cyfrowych M06 B3, miały swoje nazwy: „Gil”, „Lelek”, „Bąk”. Różniły się od siebie przede wszystkim kolorem. Posiadały znacznie mniejszy bak o pojemności 10,5 l. Zmieniono kształt kanapy, a błotniki zaczęto malować na popielato. „Bąk” był stylizowany na tzw. soft choppera, czyli dodano wysoko położoną kierownicę, odchylone siedzisko pasażera. „Lelek”, poprzez wysoko zawieszony wydech i błotnik oraz szeroką kierownicę, przypominał motocykl terenowy. „Gil” był najmniej zmieniony w stosunku pierwotnej wersji aniżeli Lelek oraz Bąk. Był też, wraz z M06B3, najlżejszą wersją, ważył on w stanie suchym 97 kg.

WSK M21W2 KobuzW
WSK M21W2 Kobuz

WSK 175 Kobuz – polski motocykl, którego produkcję rozpoczęto w 1974 pierwsze Kobuzy miały bardziej zaokrąglony zbiornik paliwa, silnik typ 059 lub 060 (W2B) 4-biegowy, metalową lampę tylną zapożyczoną od motocykla SHL M17 Gazela, osłony boczne starego typu, tak jak WSK M06B3.

Yamaha DT 80W
Yamaha DT 80

Yamaha DT 80 – japoński motocykl typu enduro. Produkowany w wersjach MX, LC, LCII. Fabrycznie posiada blokady ograniczające prędkość maksymalną do 70 km/h. Po odblokowaniu osiąga ok. 90 km/h.

Yamaha FJ1200W
Yamaha FJ1200

Yamaha FJ1200 – motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez firmę Yamaha Motor Corporation Ltd. w latach 1986 do 1996.

Yamaha FZR1000W
Yamaha FZR1000

FZR1000 Genesis – japoński motocykl firmy Yamaha zaprezentowany w roku 1987.

Yamaha SDR 200W
Yamaha SDR 200

Yamaha SDR 200 – japoński motocykl produkowany przez Yamaha Motor Corporation latach 1986-1987.

Yamaha V-maxW
Yamaha V-max

Yamaha V-max – japoński motocykl produkowany przez Yamaha Motor Company w latach 1985-2006.

Yamaha XJ600 DiversionW
Yamaha XJ600 Diversion

Yamaha XJ 600 Diversion – motocykl szosowy, produkowany w latach 1991-2003 przez Yamaha Motor Company.

Yamaha XTZ750 Super TenereW
Yamaha XTZ750 Super Tenere

Yamaha XTZ 750 Super Ténére – japoński motocykl produkowany w latach 1989-1996 przez Yamaha Motor Company.

Yamaha XV 535 ViragoW
Yamaha XV 535 Virago

Yamaha XV 535 Virago – motocykl typu cruiser produkowany przez Yamaha Motor Company w latach 1987-2003.