
Aion – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Kantonie działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego koncernu GAC Group.

Aiways – chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Szanghaju działający od 2017 roku.

Arcfox – chiński producent elektrycznych mikrosamochodów i supersamochodów z siedzibą w Pekinie działający od 2017 roku. Marka należy do chińskiego koncernu BAIC Group.

Beijing Automotive Industry Holding Co., Ltd. – chiński państwowy holding obejmujący kilka przedsiębiorstw przemysłu motoryzacyjnego, produkujących na potrzeby cywilne i wojskowe, z siedzibą w Pekinie. Popularnie zwany Beiqi (北汽) lub BAIC.

Beijing – chiński producent samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Pekinie działający od 2020 roku. Marka należy do chińskiego koncernu BAIC Group.

Bestune – chiński producent samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Changchun działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego koncernu FAW Group.

Bordrin Motors – dawny chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Nankinie działający w latach 2016–2020.

Borgward Group AG – chińsko-niemiecki producent SUV-ów i crossoverów z siedzibą w Stuttgarcie, działający od 2010 roku. Spółka należy do wnuka założyciela historycznej firmy Borgward, Christiana Borgwarda oraz chińskiego przedsiębiorstwa Ucar.

Brilliance − chiński producent samochodów osobowych powstały w 1992 roku w Shenyang.

BYD Auto – chińskie przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej zajmujące się produkcją samochodów osobowych i autobusów, w tym z napędem elektrycznym i hybrydowym, należące do koncernu BYD Company, wytwarzającego akumulatory elektryczne. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Shenzhen, w prowincji Guangdong.

Byton – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i SUV-ów z siedzibą w Nankinie działający od 2016 roku.

Chery Automobile – producent samochodów w Chińskiej Republice Ludowej.

Dearcc – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Hangzhou działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zhejiang Dianka Automobile Technology Co. Ltd.
Denza – chiński producent elektrycznych minivanów i SUV-ów z siedzibą w Shenzhen działający od 2010 roku. Marka należy do chińsko-niemieckiego joint-venture między koncernami BYD Auto i Daimler AG.

Dongfeng Motor Corporation – chińskie państwowe przedsiębiorstwo branży motoryzacyjnej, produkujące m.in. samochody osobowe, ciężarowe oraz autobusy.

Dorcen – chiński producent SUV-ów i elektrycznych mikrosamochodów z siedzibą w Changzhou działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zotye Auto.

Everus – chiński producent samochodów osobwych, a następnie elektrycznych crossoverów z siedzibą w Kantonie działający od 2008 roku. Marka należy do chińsko-japońskiego joint venture między koncernami GAC Group i Honda.

Geely Automobile – chiński producent samochodów osobowych z siedzibą w Taizhou, w prowincji Zhejiang. Jest głównym oddziałem samochodowym koncernu Zhejiang Geely Holding Group.

Geometry – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Hangzhou działający od 2019 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Geely Automobile.
Great Wall – chiński producent samochodów osobowych, mający swą siedzibę w Baoding. Przedsiębiorstwo sprzedaje swoje pojazdy na rynkach Środkowego i Dalekiego Wschodu,Afryki Północnej. Dnia 10.09.2009 r. firma ta uzyskała jako pierwsza z krajów „środka” homologację, która umożliwia sprzedaż samochodów w Europie, jest też największym producentem pick-upów w Chinach.

HiPhi – chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Szanghaju działający od 2017 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Human Horizons.

Horki – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Yancheng działający od 2013 roku. Marka należy do chińsko-południowokoreańskiego joint-venture między koncernami Dongfeng Motor i Kia Corporation.

Hycan – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Kantonie działający od 2019 roku. Marka należy do chińskiego joint venture między koncernem GAC Group i startupem NIO Inc.

Kandi Technologies – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Jinhua działający od 2012 roku.

Leapmotor – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i sportowych z siedzibą w Hangzhou działający od 2017 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zhejiang Lingpao Technology Co., Ltd.
MG – marka samochodu stworzona w 1924 r. przez brytyjskiego producenta o tej samej nazwie. W kwietniu 2005 r. zaprzestano produkcji samochodów MG po tym, jak jej właściciel, MG Rover ogłosił bankructwo. Na początku 2007 r. nowy właściciel marki, Nanjing Automobile Group wznowił produkcję w Chinach. W tym samym roku koncern Nanjing Automobile został przejęty przez koncern SAIC. Finalny montaż samochodów odbywa się również w dawnej fabryce MG Rover w Longbridge w Birmingham.

Neta – chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Jiaxing działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego przedsiębiorstwa Hozon Auto.

NIO – chiński producent elektrycznych SUV-ów i samochodów sportowych z siedzibą w Szanghaju działający od 2014 roku.

Ora – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i crossoverów z siedzibą w Baoding działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Great Wall Motors.

Polestar – chińsko-szwedzki producent samochodów osobowych i sportowych z siedzibą w Göteborgu działający od 2017 roku. Podlega on bezpośrednio marce Volvo i wchodzi w skład koncernu Geely.

Qiantu Motor – chiński producent elektrycznych samochodów sportowych z siedzibą w Suzhou działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiej spółki Beijing Great Wall Huaguan Automobile Technology Co., Ltd.

Roewe – chiński producent samochodów należący do koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) od listopada 2006 roku produkuje modele na bazie kupionych technologii od upadłego MG Rover.

SAIC General Motors Corporation Limited – spółka typu joint venture, założona w 1997 roku przez chińską spółkę SAIC Motor i amerykańskieGeneral Motors. Siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Szanghaju.

Seres – amerykańsko-chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Santa Clara działający od 2016 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Chongqing Sokon Industry Group.

Singulato Motors – chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Pekinie działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Zhiche Youxing Technology.

Sinogold – chiński producent elektrycznych minivanów z siedzibą w Pekinie działający od 2017 roku.

SiTech – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych z siedzibą w Changchun działający od 2018 roku. Marka należy do chińskiego konernu FAW Group.

Weltmeister – chiński producent elektrycznych SUV-ów z siedzibą w Szanghaju działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu WM Motor Technology Co Ltd.
SAIC-GM-Wuling Automobile – spółka typu joint venture, założona w 2002 roku przez koncerny General Motors i Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) oraz Wuling Automobile Company, zajmująca się produkcją minivanów i pick-upów, sprzedawanych pod marką Wuling. Siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Liuzhou w Chinach.

Xpeng – chiński producent elektrycznych samochodów osobowych i crossoverów z siedzibą w Kantonie działający od 2014 roku. Marka należy do chińskiego przedsiębiorstwa Guangzhou Xiaopeng Motors Technology Co Ltd.

Yudo Auto – chiński producent elektrycznych crossoverów z siedzibą w Putian działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Fujian Motors Group.

Zhidou – chiński producent elektrycznych mikrosamochodów z siedzibą w Hangzhou działający od 2015 roku. Marka należy do chińskiego koncernu Geely.

Zinoro – chiński producent elektrycznych i hybrydowych crossoverów z siedzibą w Liaoning działający od 2013 roku. Marka należy do chińsko-niemieckiego joint-venture między koncernami Brilliance i BMW.