WHMS A10 – brytyjski okręt podwodny typu A. Zbudowany w latach 1903–1905 w Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 8 lutego 1905 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 3 czerwca 1905 roku.
WHMS B10 – brytyjski okręt podwodny typu B. Zbudowany w latach 1905–1906 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 23 marca 1906 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 28 kwietnia 1906 roku.
WHMS C12 – brytyjski okręt podwodny typu C. Zbudowany w latach 1906–1907 w Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 9 września 1907 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 19 stycznia 1908 roku.
WHMS C16 – brytyjski okręt podwodny typu C. Zbudowany w latach 1906–1908 w Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 19 marca 1908 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 5 czerwca 1908 roku. Pierwszym dowódcą był F. H. D Byron.
WHMS C17 – brytyjski okręt podwodny typu C. Zbudowany w latach 1907–1908 w HM Dockyard Chatham w Chatham. Okręt został wodowany 13 sierpnia 1908 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 13 maja 1909 roku. Pierwszym dowódcą był F. H. D Byron.
WHMS C26 – brytyjski okręt podwodny typu C. Zbudowany w latach 1908–1909 w Zakładach Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 20 marca 1909 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy.
WHMS C34 – brytyjski okręt podwodny typu C. Zbudowany w latach 1909–1910 w HM Dockyard Chatham w Chatham. Okręt został wodowany 8 czerwca 1910 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 17 września 1910 roku. Pierwszym dowódcą był G. Bower.
WHMS D1 – brytyjski okręt podwodny typu D. Zbudowany w latach 1907–1908 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 6 maja 1908 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 1 września 1909 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Cdr. C. Little. Był to pierwszy brytyjski okręt podwodny wyposażony w silniki wysokoprężne.
WHMS D2 – brytyjski okręt podwodny typu D. Zbudowany w latach 1907–1908 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 25 maja 1908 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 29 marca 1911 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Max Horton.
WHMS D3 – brytyjski okręt podwodny typu D. Zbudowany w roku 1910 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 17 października 1910 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 20 sierpnia 1911 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Cdr. Edward Courtney Boyle, który był dowódcą do grudnia 1914 roku.
WHMS D5 – brytyjski okręt podwodny typu D. Zbudowany w latach 1910–1911 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 25 maja 1911 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 29 listopada 1911 roku. Pierwszym i jedynym dowódcą został Lt. Godfrey Herbert.
WHMS D6 – brytyjski okręt podwodny typu D. Zbudowany w latach 1910–1911 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 25 maja 1911 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 29 listopada 1911 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Max Horton.
WHMS E1 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1911–1912 w HM Dockyard Chatham, w Chatham. Okręt został wodowany 9 listopada 1912 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 6 maja 1913 roku.
WHMS E3 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1911–1912 w Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 29 października 1912 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 29 maja 1914 roku. Pierwszy w historii okręt podwodny zatopiony przez inną jednostkę tej klasy.
WHMS E4 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1911–1912 w Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 5 lutego 1912 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 28 stycznia 1913 roku.
WHMS E5 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1911–1912 w Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 17 maja 1912 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 28 czerwca 1913 roku.
WHMS E6 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1911–1912 w Vickers w Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 12 listopada 1912 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 17 listopada 1913 roku.
WHMS E7 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1912–1913 w HM Dockyard Chatham, Chatham kosztem 105 700 funtów. Okręt został wodowany 2 października 1913 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 16 marca 1914.
WHMS E8 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1912–1913 w HM Dockyard Chatham. Okręt został wodowany 30 października 1913 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 18 czerwca 1914 roku.
WHMS E9 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1912–1914 w HM Dockyard Chatham, Chatham kosztem 101 900 funtów. Okręt został wodowany 29 listopada 1913 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 16 czerwca 1914.
WHMS E10 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1912–1913 w HM Dockyard Chatham, Chatham kosztem 101 900 funtów. Okręt został wodowany 29 listopada 1913 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 10 marca 1914.
WHMS E14 – brytyjski okręt podwodny typu E zbudowany w latach 1912–1914 w stoczni Vickers w Barrow-in-Furness, gdzie został wodowany 7 lipca 1914 roku. Służbę w Royal Navy rozpoczął 1 grudnia 1914 roku. Pierwszym dowódcą był Lt. Edward Courtney Boyle, drugim – Geoffrey Saxton White; obydwaj dowódcy E14 zostali odznaczeni Krzyżem Wiktorii.
WHMS E15 – brytyjski okręt podwodny typu E z okresu I wojny światowej. Zbudowany w latach 1912–1914 w stoczni Vickers w Barrow-in-Furness, gdzie został wodowany 23 kwietnia 1914 roku. Służbę w Royal Navy rozpoczął 15 października 1914 roku.
WHMS E16 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1912–1914 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 23 września 1914 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 26 lutego 1915 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Talbot.
WHMS E17 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1913 - 1915 w Vickers, Barrow-in-Furness, gdzie okręt został wodowany 16 stycznia 1915 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 7 kwietnia 1915 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Cdr. J. R. G. Moncreiffe.
WHMS E19 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1914–1915 w Vickers, Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 13 maja 1915 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 12 lipca 1915.
WHMS E20 – brytyjski okręt podwodny typu E.
WHMS E22 – brytyjski okręt podwodny typu E zbudowany w latach 1914–1915 w Vickers, Barrow-in-Furness.
WHMS E24 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1914–1915 w Vickers, Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 9 grudnia 1915 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 9 stycznia 1916. Okręt został przydzielony do Dziewiątej Flotylli Okrętów Podwodnych stacjonującej w Harwich.
WHMS E26 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1914–1915 w William Beardmore and Company, Glasgow. Okręt został wodowany na jesieni 1915 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 3 października 1915 roku pod dowództwem Lt. E. W. B. Ryana. Okręt został przydzielony do Ósmej Flotylli Okrętów Podwodnych stacjonującej w Harwich. Podobnie jak HMS E25 okręt był zamówiony przez Marynarkę Imperium Osmańskiego.
WHMS E30 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1914–1915 w Armstrong Whitworth, Newcastle upon Tyne. Okręt został wodowany 29 czerwca 1915 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 1 listopada 1915 roku pod dowództwem Lt. Cdr. G. N. Biggsa. Okręt został przydzielony do Ósmej Flotylli Łodzi Podwodnych stacjonującej w Harwich.
WHMS E34 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1916–1917 w John I. Thornycroft & Company, Woolston. Okręt został wodowany 21 stycznia 1917 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 1 listopada 1916 roku.
WHMS E36 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1915–1916 w John Brown & Company, Clydebank. Okręt został wodowany 16 września 1916 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 16 listopada 1916 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. T. B. S. McGregor-Robertson.
WHMS E37 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1914–1915 w Fairfield Shipbuilding and Engineering Company, Govan. Okręt został wodowany 2 września 1915 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 17 marca 1916 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Cdr. Robert F. Chisholm.
WHMS E41 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1914–1915. Budowę rozpoczęła firma Palmers Shipbuilding and Iron Co. w Jarrow, a został dokończony w Cammell Laird, Birkenhead. Okręt został wodowany 22 października 1916 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 1 lutego 1917 roku.
WHMS E47 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1915–1916. Budowę rozpoczęto w Fairfield Shipbuilding and Engineering Company, Govan a dokończono w Armstrong Whitworth, Newcastle upon Tyne. Okręt został wodowany 19 maja 1916 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 1 października 1916. Pierwszym dowódcą został Lt. E. Carre.
WHMS E49 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1915–1916. Został zbudowany w Swan Hunter, Wallsend. Okręt wodowano 18 września 1916 roku, rozpoczął służbę w Royal Navy 14 grudnia 1916 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. B. A. Beal.
WHMS E50 – brytyjski okręt podwodny typu E. Zbudowany w latach 1915–1916 w John Brown & Company, Clydebank, gdzie okręt został wodowany 13 listopada 1916 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 23 stycznia 1917 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. Cdr. K. Michell.
WHMS G7 – brytyjski okręt podwodny typu G. Zbudowany w latach 1914–1916 w Armstrong Whitworth, Newcastle upon Tyne. Okręt został wodowany 4 marca 1916 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 21 sierpnia 1916.
WHMS G8 – brytyjski okręt podwodny typu G. Zbudowany w latach 1914–1916 w Vickers, Barrow-in-Furness. Okręt został wodowany 1 maja 1916 roku i rozpoczął służbę w Royal Navy 30 czerwca 1916.
WHMS H3 – brytyjski okręt podwodny typu H. Zbudowany w latach 1914–1915 w Canadian Vickers w Montrealu, gdzie okręt został wodowany 11 stycznia 1915 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 3 czerwca 1915 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. D.W. Fell.
WHMS H5 – brytyjski okręt podwodny typu H. Zbudowany w roku 1915 w Canadian Vickers w Montrealu, gdzie okręt został wodowany 1 kwietnia 1915 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy w czerwcu 1915 roku. Pierwszym dowódcą został Lt. C.H. Varley.
WHMS H10 – brytyjski okręt podwodny typu H. Zbudowany w latach 1914–1915 w stoczni Canadian Vickers w Montrealu, gdzie okręt został wodowany 1 kwietnia 1915 roku. Rozpoczął służbę w Royal Navy 29 czerwca 1915 roku. Pierwszym dowódcą został Cdr. A. H. Quicke.