British Rail Class 43W
British Rail Class 43

British Rail Class 43 jest określeniem podwójnych lokomotyw składu High Speed Train InterCity 125, produkowanych przez BREL od 1976 do 1982 roku.

British Rail Class 90W
British Rail Class 90

British Rail Class 90 – typ lokomotyw elektrycznych produkowanych w latach 1987-1990 przez zakłady BREL w Crewe. Łącznie zbudowano 50 sztuk. Ich głównymi użytkownikami są przewoźnicy towarowi: EWS i Freightliner. Lokomotywy też można również spotkać na dalekobieżnych trasach pasażerskich, obsługiwanych przez firmy Virgin Trains i Abellio Greater Anglia.

British Rail Class 142W
British Rail Class 142

British Rail Class 142 "Pacer" - typ spalinowych zespołów trakcyjnych budowanych w latach 1985-1987 przez zakłady BREL w Derby we współpracy z firmą Leyland. Wyprodukowano 96 zestawów, z czego 94 do dziś pozostaje w eksploatacji. Ich właścicielem jest firma leasingowa Angel Trains, która dzierżawi jest obecnie trzem przewoźnikom: Arriva Trains Wales, First Great Western i Northern Rail.

British Rail Class 144W
British Rail Class 144

British Rail Class 144 "Pacer" - typ spalinowych zespołów trakcyjnych budowanych w latach 1986-1987. Należy do rodziny pociągów "Pacer", będącej owocem współpracy BREL z firmami wyspecjalizowanymi w produkcji autobusów, w tym przypadku Walter Alexander Coachbuilders. Łącznie dostarczono 23 składy tej klasy. Wszystkie są obecnie eksploatowane przez firmę Northern Rail.

British Rail Class 150W
British Rail Class 150

British Rail Class 150 "Sprinter" - typ spalinowych zespołów trakcyjnych, należących do rodziny pociągów "Sprinter". Składy tego typu były budowane w latach 1984-1987 przez firmę BREL. Obecnie są używane przez pięciu przewoźników: Arriva Trains Wales, London Midland, First Great Western, Northern Rail oraz London Overground.

British Rail Class 158W
British Rail Class 158

British Rail Class 158 – typ spalinowych zespołów trakcyjnych wytwarzanych w latach 1989-1992 przez zakłady BREL w Derby. Łącznie wyprodukowano 182 zestawy, z czego 170 pozostaje aktualnie w eksploatacji. Są używane zarówno na krótkich trasach podmiejskich, jak i dłuższych liniach regionalnych. Obecnie można je znaleźć w taborze następujących przewoźników: Arriva Trains Wales, East Midlands Trains, First Great Western, First ScotRail, Northern Rail i South West Trains.

British Rail Class 159W
British Rail Class 159

British Rail Class 159 "South Western Turbo" - typ spalinowych zespołów trakcyjnych używanych przez dwóch brytyjskich przewoźników kolejowych: South West Trains oraz East Midlands Trains. Wszystkie pociągi tej klasy powstały w wyniku przebudowy wybudowanych wcześniej przez BREL Derby jednostek typu British Rail Class 158. Zmiany polegały przede wszystkim na podwyższeniu komfortu pasażerów, m.in. poprzez wydzielenie pierwszej klasy, udoskonalenie toalet itp. Obecnie eksploatowanych jest 30 pociągów tego typu.

British Rail Class 165W
British Rail Class 165

British Rail Class 165 "Network Turbo" - typ spalinowych zespołów trakcyjnych wytwarzanych w latach 1990-1992 przez zakłady BREL w Yorku. Łącznie dostarczono 76 zestawów, które eksploatują obecnie dwaj przewoźnicy: Chiltern Railways oraz First Great Western.

British Rail Class 313W
British Rail Class 313

British Rail Class 313 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wytwarzanych w latach 1976-1977 przez zakłady BREL w Yorku na zlecenie British Rail. Należy do serii 5 typów EZT, zaprojektowanych w 1972 z myślą o obsłudze tras podmiejskich w największych aglomeracjach.

British Rail Class 314W
British Rail Class 314

British Rail Class 314 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wytwarzanych w latach 1978-1979 przez zakłady BREL w Yorku na zlecenie British Rail. Należy do serii 5 typów EZT, zaprojektowanych w 1972 z myślą o obsłudze tras podmiejskich w największych aglomeracjach. Łącznie zbudowano 16 zespołów tego typu.

British Rail Class 315W
British Rail Class 315

British Rail Class 315 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wytwarzanych w latach 1980-1981 przez zakłady BREL w Yorku na zlecenie British Rail. Należy do serii 5 typów EZT, zaprojektowanych w 1972 z myślą o obsłudze tras podmiejskich w największych aglomeracjach. Łącznie zbudowano 61 zespołów tego typu.

British Rail Class 317W
British Rail Class 317

British Rail Class 317 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, prodowanych w latach 1981-1982 i ponownie od 1985 do 1987 przez zakłady BREL w Yorku. Łącznie zbudowano 72 zestawy tego typu. Obecnie są one używane przez dwóch przewoźników: First Capital Connect oraz National Express East Anglia. Służą głównie do obsługi tras podmiejskich oraz szybkich połączeń regionalnych. Można je spotkać m.in. na specjalnej trasie łączącej centrum Londynu z lotniskiem Stansted.

British Rail Class 318W
British Rail Class 318

British Rail Class 318 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych wyprodukowanych w roku 1986 przez firmę BREL. Łącznie do eksploatacji trafiło 21 zestawów, wszystkie są użytkowane obecnie w Szkocji, gdzie ich operatorem jest First ScotRail.

British Rail Class 319W
British Rail Class 319

British Rail Class 319 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, budowanych w latach 1987-1988 i ponownie w 1990 przez zakłady BREL w Yorku. Łącznie zbudowano 86 zestawów tego typu. Od początku projektowano je przede wszystkim z myślą o trasie z Bedford do Brighton przez Londyn i służyły kolejnym przewoźnikom obsługującym to połączenie: British Rail, Thameslink, First Capital Connect. W 2017, firma Northern Rail kupiła należące do Thameslink wszystkie pociągi tego typu i przemalowała na barwy Northern Rail.

British Rail Class 320W
British Rail Class 320

British Rail Class 320 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych dostarczonych w roku 1990 przez firmę BREL. Łącznie do eksploatacji trafiły 22 zestawy, wszystkie pracują obecnie w Szkocji, gdzie ich operatorem jest First ScotRail.

British Rail Class 321W
British Rail Class 321

British Rail Class 321 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, budowanych w latach 1988-1991 przez zakłady BREL w Yorku. Łącznie zbudowano 132 zestawy tego typu. Obecnie pociągów tych używają trzej przewoźnicy. Northern Rail eksploatuje przy ich pomocy głównie trasę z Leeds do Doncaster. W barwach National Express East Anglia można je spotkać na trasach z Londynu do miast wschodniej Anglii. Z kolei London Midland wysyła je na trasy z Birmingham do Northampton i Walsall oraz z Londynu do Milton Keynes i Northampton.

British Rail Class 322W
British Rail Class 322

British Rail Class 322 – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych dostarczonych w roku 1990 przez firmę BREL. Wyprodukowano 5 zestawów, które początkowo służyły do obsługi trasy z lotniska Stansted do centrum Londynu. W 2001 roku zostały przeniesione do Szkocji, gdzie włączono je do floty przewoźnika First ScotRail.

British Rail Class 421W
British Rail Class 421

British Rail Class 421 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych produkowanych w latach 1964-1972 przez zakłady BREL w Yorku. Obecnie ogromna większość składów tego typu została już wycofana z eksploatacji. Można je spotkać jedynie na tzw. linii historycznej z Brockenhurst do Lymington. Jej operatorem jest firma South West Trains.

British Rail Class 455W
British Rail Class 455

British Rail Class 455 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, produkowanych w latach 1982-1985 przez zakłady firmy BREL w Yorku. Łącznie dostarczono 137 zestawów. Obecnie można je spotkać głównie na trasach podmiejskich łączących Londyn z okolicznymi miejscowościami, przede wszystkim od strony południowej i południowo-zachodniej. W barwach South West Trains zaczynają bieg na dworcu Waterloo. Z kolei kursy obsługiwane przez Southern mają swój początek na London Bridge Station.

British Rail Class 456W
British Rail Class 456

British Rail Class 456 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych, produkowanych w latach 1990-1991 przez zakłady firmy BREL w Yorku. Łącznie dostarczono 24 zestawy. Obecnie wszystkie eksploatowane są przez firmę Southern, która obsługuje nimi trasy w południowej części Anglii.

British Rail Class 465W
British Rail Class 465

British Rail Class 465 "Networker" – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych produkowanych w latach 1991-1993 przez BREL we współpracy z firmą Metro Cammel, od 1993 do 1994 przez ABB Rail. Łącznie zbudowano 147 składów. Obecnie jedynym eksploatującym je przewoźnikiem jest firma Southeastern.

British Rail Class 466W
British Rail Class 466

British Rail Class 466 "Networker" – typ elektrycznych zespołów trakcyjnych produkowanych w latach 1993-1994 przez firmę BREL. Łącznie zbudowano 43 składy. Obecnie jedynym eksploatującym je przewoźnikiem jest firma Southeastern, która korzysta z nich na zasadzie leasingu, zaś ich właścicielem jest wyspecjalizowana w usługach finansowych dla sektora kolejowego firma Angel Trains.

British Rail Class 507W
British Rail Class 507

British Rail Class 507 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wytwarzanych w latach 1978-1979 przez zakłady BREL w Yorku na zlecenie British Rail. Należy do serii 5 typów EZT, zaprojektowanych w 1972 z myślą o obsłudze tras podmiejskich w największych aglomeracjach. Łącznie zbudowano 33 zespoły tego typu.

British Rail Class 508W
British Rail Class 508

British Rail Class 508 - typ elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wytwarzanych w latach 1979-1983 przez zakłady BREL w Yorku na zlecenie British Rail. Należy do serii 5 typów EZT, zaprojektowanych w 1972 z myślą o obsłudze tras podmiejskich w największych aglomeracjach. Łącznie zbudowano 43 zespoły tego typu.

British Rail Mark 3W
British Rail Mark 3

British Rail Mark 3 – seria brytyjskich wagonów kolejowych budowana w zakładach BREL w latach 1975–1988, przeznaczona do stosowania w pociągach klasy InterCity. Większość wagonów, występująca w wielu wariantach, jest nadal wykorzystywana, w szczególności w połączeniu z dwoma lokomotywami British Rail Class 43, tworząc składy Intercity 125. Niektórzy operatorzy wykorzystują je także w składach klasycznych, razem z lokomotywą British Rail Class 67. Wagony Mark 3 posiadają udoskonalone zawieszenie pneumatyczne, dzięki czemu wyróżniają się wyjątkowo płynną jazdą. Wagony te posiadają nietypowy system otwierania drzwi – klamka znajduje się jedynie na zewnątrz wagonu i aby otworzyć drzwi od środka należy najpierw otworzyć okno znajdujące się w drzwiach wagonu.