HCP 115NW
HCP 115N

HCP 115N – pierwszy polski prototypowy częściowo niskopodłogowy tramwaj produkowany w zakładach H. Cegielski w Poznaniu. W 1995 powstał jeden pojazd na bazie dwóch wagonów Konstal 105N należących do MPK Poznań i był eksploatowany do 2006. W 2011 został zezłomowany.

Konstal 13NmodW
Konstal 13Nmod

Konstal 13Nmod – typ tramwaju, który powstał w 1994 roku w wyniku modernizacji tramwaju 13N w warsztatach przedsiębiorstwa Tramwaje Warszawskie. Tramwaje tego typu potocznie nazywane są „żabami” ze względu na kształt reflektorów. Jedyny skład tego typu wycofano z eksploatacji 5 stycznia 2013 r.

Konstal 102Na G-089W
Konstal 102Na G-089

Konstal 102Na G-089 i G-090 – dwa dwukierunkowe jednostronne wozy tramwajowe, powstałe w 1996 roku we Wrocławiu w wyniku przebudowy wagonów Konstal 102Na i 102Nd.

Konstal 105NaDW
Konstal 105NaD

Konstal 105NaD – doczepny jednoczłonowy wagon tramwajowy, który powstał na bazie wagonu 105Na.

Konstal 105NaDKW
Konstal 105NaDK

Konstal 105NaDK - trzy dwukierunkowe składy tramwajowe powstałe w 2004 w Poznaniu w wyniku modernizacji wagonu Konstal 105Na i doczepnego 105NaD.

Konstal 105Nb (1988)W
Konstal 105Nb (1988)

Konstal 105Nb – prototypowy tramwaj będący modernizacją projektu Konstal 105Na wyprodukowany w jednym egzemplarzu dla Krakowa. Tramwaj dostał oznaczenie wykorzystane później w pojazdach seryjnych dla Warszawy i Grudziądza.

Konstal 105Nb (1992–1993)W
Konstal 105Nb (1992–1993)

Konstal 105Nb – tramwaj będący modernizacją projektu Konstal 105Na produkowany w latach 1992–1993. W 1992 w wyniku modernizacji projektu Konstal 105Na, powstał kolejny model w rodzinie, różniący się od Konstalu 105Na, głównie instalacją elektryczną i pulpitem. Tramwaje te dostały oznaczenie wykorzystane już w jednym prototypie dla Krakowa. Tramwaje te w Warszawie okazały się awaryjne, stąd zostały odesłane do producenta. W 1993 w wyniku pożaru zajezdni Grudziądz stracił 12 wagonów tramwajowych. Władze Grudziądza, będąc zmuszonymi do uzupełnienia braków, początkowo zamierzały kupić tabor używany, ostatecznie jednak zdecydowały się na zakup nowego. Konstal sprzedał wówczas tramwaje odrzucone przez samorząd Warszawy.

Konstal 105NdW
Konstal 105Nd

Konstal 105Nd – wagon doczepny czynny z rodziny 105Na. Powstał w wyniku przebudowy wagonu 105Na w Miejskich Zakładach Naprawy Taboru w Krakowie (MZNT). Charakteryzuje się zmienionym wyposażeniem przodu wagonu, brakiem kabiny motorniczego. Układ sterowania wbudowany został w przednią ścianę wagonu.

Konstal 105NeW
Konstal 105Ne

Konstal 105Ne – typ czteroosiowego tramwaju, wytwarzanego w latach 1993–1994 w zakładach Konstal w Chorzowie dla warszawskiej sieci tramwajowej. Wyprodukowano 18 wagonów tego typu.

Konstal 105NfW
Konstal 105Nf

Konstal 105Nf – typ czteroosiowego tramwaju, wytwarzanego w latach 1994–1996 w zakładach Konstal w Chorzowie dla warszawskiej sieci tramwajowej. Wyprodukowano 44 wagony tego typu.

Konstal 105NgW
Konstal 105Ng

Konstal 105Ng – typ czteroosiowego tramwaju, wytwarzanego w 1993 r. w zakładach Konstal w Chorzowie dla warszawskiej sieci tramwajowej. Wyprodukowano 2 wagony tego typu.

Konstal 105NmW
Konstal 105Nm

Konstal 105Nm – typ czteroosiowego tramwaju, wytwarzanego w latach 1994–1996 w zakładach Konstal w Chorzowie dla warszawskiej sieci tramwajowej. Wyprodukowano 14 wagonów tego typu.

Konstal 105NTW
Konstal 105NT

Konstal 105NT – powstały w 1984 roku przy współpracy zakładu Konstal i Akademii Górniczo-Hutniczej. W 1989 roku w zakładzie wyprodukowano serię informacyjną w ilości 10 wagonów. Do Krakowa trafiło 6 z nich, do Poznania 2 sztuki, a pozostałe 2 wagony trafiły do GOPu.

Konstal 105NzW
Konstal 105Nz

Konstal 105Nz – typ silnikowego wagonu tramwajowego, wyprodukowanego w 1997 r. w zakładach Alstom Konstal. Ogółem powstały dwa wagony tramwajowe typu 105Nz, które dostarczone zostały do Warszawy. Jest to pierwszy polski tramwaj z silnikami prądu przemiennego.

Konstal 803N mod.W
Konstal 803N mod.

Konstal 803N mod. – typ tramwaju, który powstawał od 1997 roku w wyniku modernizacji tramwaju 803N w warsztatach przedsiębiorstwa Międzygminna Komunikacja Tramwajowa w Łodzi. Tramwaje tego typu potocznie nazywane są „kanciakami” ze względu na kanciasty kształt czoła i tyłu wagonów.

Konstal 805N ElinW
Konstal 805N Elin

Konstal 805N Elin – modernizacja wagonów generacji 805N wykonana w latach 1998–2001 przez MPK Łódź w liczbie 22 sztuk.

Konstal 805N-EnikaW
Konstal 805N-Enika

Konstal 805N-Enika – wagony tramwajowe 805Na, zmodernizowane w roku 2005 i 2011 przez MPK Łódź. Łącznie zmodernizowano do tego typu 8 wagonów.

Konstal 805N-MLW
Konstal 805N-ML

Konstal 805N-ML – modernizacja wagonów 805N wykonana w 1999 i od 2012 r. przez MPK Łódź.

Konstal 805NaNDW
Konstal 805NaND

Konstal 805NaND – tramwaje modernizowane od 2004 do 2012 r. w MPK Łódź.

Konstal 805NmW
Konstal 805Nm

Konstal 805Nm – tramwaj powstały w 2003 r. w wyniku modernizacji Konstala 805Na przez Pesę Bydgoszcz. Powstała tylko jedna para tego typu. Pojazd w trakcie modernizacji został w znacznym stopniu zmodyfikowany. Ze względu na wysoką awaryjność w 2010 został poddany modernizacji wstecznej, która spowodowała poprawienie niezawodności. Tramwaj jest eksploatowany w Bydgoszczy przez tamtejsze MZK.

Moderus AlfaW
Moderus Alfa

Moderus Alfa – jednoczłonowy, jednokierunkowy, wysokopodłogowy tramwaj powstały w wyniku modernizacji tramwaju Konstal 105N/105Na, produkowany przez firmę Modertrans Poznań. Takie tramwaje eksploatowane są w aglomeracji górnośląskiej, Poznaniu i Szczecinie.

Protram 105NWrW
Protram 105NWr

Protram 105NaWr – jednoczłonowy i jednokierunkowy wagon silnikowy powstały w wyniku modernizacji tramwaju Konstal 105Na przez zakłady Protram.