
Neoplan – marka autobusów produkowanych przez MAN Truck & Bus AG, do 2008 funkcjonowało odrębne przedsiębiorstwo – Neoplan Bus GmbH.

Neoplan Jumbocruiser – dwupokładowy dwuczłonowy autobus turystyczny klasy mega produkowany w latach 1973–1993 przez firmę Neoplan w Niemczech. Znalazł się w Księdze rekordów Guinnessa jako największy autobus na świecie.
Neoplan K4016td − autobus miejski produkowany w latach 1998-1999 przez firmę Neoplan Polska.
Neoplan N4009 – miejski autobus niskowejściowy, produkowany przez fabryki koncernu Gottlob Auwärter GmbH & Co. oraz zakłady licencyjne. Przez zakłady niemieckie produkowany w latach 1988–1998. W Polsce produkowany i sprzedawany w latach 1996–1999 przez Neoplan Polska.

Neoplan N4016, Neoplan N4016NF, Neoplan N4016td − autobusy miejskie, produkowane przez niemiecką firmę Gottlob Auwärter GmbH & Co. oraz na licencji przez polską firmę Neoplan Polska.

Neoplan N4020, Neoplan N4020NF, Neoplan N4020td − niskowejściowy autobus miejski, produkowany w latach 1993-1999 przez fabryki firmy Gottlob Auwärter GmbH & Co. oraz zakłady licencyjne.

Neoplan N4021 − miejski niskopodłogowy lub niskowejściowy autobus przegubowy, produkowany przez fabryki firmy Gottlob Auwärter GmbH & Co. oraz zakłady licencyjne.
Neoplan Centroliner – seria niskopodłogowych autobusów miejskich marki Neoplan, skonstruowana i budowana przez przedsiębiorstwo Gottlob Auwärter, produkowana w latach 1997–2006. W roku 2003 zastąpiona przez serię Centroliner Evolution.

Neoplan Cityliner – rodzina wysokopokładowych autokarów turystycznych produkowana od 1971 roku przez Neoplan Bus GmbH w Niemczech. Od 2006 roku produkowana jest szósta generacja modelu.

Neoplan Jetliner – autobus międzymiastowy, autokar średniopokładowy produkowany od 1973 roku przez Neoplan Bus GmbH. W 2012 roku miała miejsce premiera najnowszej generacji modelu. Symbol stosowany przez producenta to N208.

Neoplan N316 – autobus turystyczny produkowany w Bolechowie koło Poznania. Produkowane były trzy wersje:N316 K N316 SHD N316 SHD

Neoplan N407 – najkrótszy autobus produkcji Neoplan. Zaprezentowany został po raz pierwszy w 1983 roku, kiedy od połowy lat 70. na rynku niemieckim nie było żadnego autobusu małej pojemności.

Neoplan N409 – następny po krótszym N407, midibus produkcji Neoplan. Premiera autobusu miała miejsce w roku 1985 i już rok później seria tych pojazdów przeszła modernizację poprzez m.in zmianę wzoru ściany czołowej. W tym samym czasie powstały też dwie wydłużone z 8,55 do 9,3 m odmiany N409, produkowane równolegle z wersją podstawową. Jedna z nich posiadała niską podłogę w drzwiach wejściowych (N409L). Standardowo autobus posiadał dwoje drzwi w układzie 1-2-0, tylko wersje dla miast szwajcarskich posiadały trzecie, wąskie drzwi. Powstała także wersja dla miasta Karlsruhe obniżona o wysokość pasa nadokiennego. Do Polski autobusy sprowadzane były w latach 1999-2005.

Neoplan N416 - autobus klasy maxi produkcji Neoplan.

Neoplan N4011 – produkowany w latach 90., niskowejściowy autobus klasy MIDI produkcji Neoplana. Od popularnego w Polsce modelu N4009 jest dłuższy o 1,21 m, a od standardowego N4016 - o 1,83 m krótszy. Dzięki temu zabiera 70 pasażerów. Nadwozie może być wyposażone w różny układ i ilość drzwi, m.in. 2-2-0, 1-2-0 lub 1-2-1. Neoplana N4011 można odróżnić od N4010 m.in. dzięki kratce wlotu powietrza na ostatnim słupku po prawej stronie.

Neoplan N4014NF to autobus miejski, produkowany przez niemiecką firmę Gottlob Auwärter GmbH & Co.. Miał być wytwarzany na licencji przez firmę Neoplan Polska.
Neoplan N4411 – niskopodłogowy autobus klasy MIDI, należący do rodziny Neoplan Centroliner. Produkowany był równolegle z modelami Neoplan N4407 i Neoplan N4409 o innej długości. Seria spełniała wymagania trzeciej generacji autobusów. Charakterystycznym dla autobusów tej serii stał się futurystyczny wygląd ściany przedniej oraz wysoka linia okien, sięgająca aż po dach.

Neoplan N6221 – trolejbus przegubowy, produkowany przez Neoplan w latach 2003–2004. Wyprodukowano 6 sztuk dla Bergen oraz 51 sztuk dla Nowej Filadelfii. Ogółem wyprodukowano 57 sztuk tego trolejbusu. Dla Nowej Filadelfii produkowano na nadwoziu ΕΛΒΟ.

Neoplan Skyliner – piętrowy autokar turystyczny produkowany od 1967 roku przez Neoplan Bus GmbH w Niemczech. Był to pierwszy na świecie autokar dwupokładowy. Obecnie produkowana jest IV generacja modelu.

Neoplan Starliner – autokar turystyczny produkowany przez niemiecką firmę Neoplan Bus GmbH od 1996 do 2015 roku w Plauen w Niemczech. Był to najbardziej komfortowy model w ofercie producenta. Łącznie wyprodukowano dwie generacje modelu.

Neoplan Tourliner – wysokopokładowy autokar turystyczny produkowany od 2003 roku w zakładach MAN w Ankarze (Turcja) przez Neoplan Bus GmbH. W 2016 roku miała miejsce premiera II generacji pojazdu.