
Ka-8 – mały lekki, jednomiejscowy śmigłowiec skonstruowany w 1947 roku przez rosyjskiego konstruktora Nikołaja Kamowa. Innowacją tej konstrukcji było umieszczenie dwóch wirników w układzie współosiowym, co eliminowało potrzebę użycia śmigła ogonowego, który by zapobiegał obrotowi śmigłowca wokół osi wirnika głównego.

Ka-10 – radziecki lekki, jednomiejscowy śmigłowiec obserwacyjny skonstruowany w 1949 roku przez rosyjskiego konstruktora Nikołaja Kamowa. Śmigłowiec był rozwinięciem wcześniejszej wersji Ka-8. Zbudowano około 12 egzemplarzy śmigłowca.

Ka-15 – radziecki śmigłowiec konstrukcji Nikołaja Kamowa przeznaczony dla marynarki wojennej. Był to pierwszy na świecie seryjnie budowany śmigłowiec w układzie współosiowym.

Ka-18 – radziecki czteromiejscowy śmigłowiec zaprojektowany w biurze konstrukcyjnym Nikołaja Kamowa. Śmigłowiec był wersją rozwojową poprzednika Ka-15. Prototyp oblatany w 1956 roku. Zbudowano około 200 egzemplarzy śmigłowca.

Ka-22 – rosyjski śmigłowiec transportowy zaprezentowany na wystawie w Moskwie 9 lipca 1961 roku. Pół-śmigłowiec, pół-samolot, eksperymentalna konstrukcja z czasów zimnej wojny.

Ka-25 – radziecki morski śmigłowiec pokładowy, zaprojektowany w 1961 roku w biurze konstrukcyjnym Nikołaja Kamowa.

Ka-26 – radziecki dwumiejscowy lekki śmigłowiec zaprojektowany w biurze konstrukcyjnym Nikołaja Kamowa. Prototyp oblatany w 1965 roku. Śmigłowiec opracowany głównie dla potrzeb rolnictwa, wkrótce jednak powstała wersja transportowa, pasażerska, wojskowa oraz dźwigowa. Zbudowano około 850 egzemplarzy tego śmigłowca. Zmodernizowane wersje noszą oznaczenie Ka-126 i Ka-226

Ka-27 – radziecki wojskowy śmigłowiec pokładowy zaprojektowany w biurze Nikołaja Kamowa. Prace nad tą konstrukcją rozpoczęto w 1970, po czterech latach oblatano pierwszy prototyp. Miał on zastąpić śmigłowiec Ka-25. Tak jak jego poprzednik posiadał dwa wirniki główne w układzie Kamowa. Udało się zachować podobne do poprzednika rozmiary, co umożliwia stacjonowanie na okrętach. Duże zdolności operacyjne i znacznie mocniejsze silniki sprawiły, że stał się podstawowym śmigłowcem rosyjskiej marynarki wojennej. Do grona użytkowników zalicza się Rosja, Indie, Algieria, Chiny, Wietnam, Korea Południowa i Ukraina.

Ka-29TB – radziecki/rosyjski śmigłowiec szturmowy przeznaczony pierwotnie dla piechoty morskiej ZSRR.

Ka-31 – rosyjski wojskowy śmigłowiec pokładowy wczesnego ostrzegania, zaprojektowany w biurze Nikołaja Kamowa; wariant śmigłowca Ka-27.

Kamow Ka-32, oznaczenie NATO: Helix-C, to średniej wielkości, dwusilnikowy śmigłowiec, zaprojektowany przez radzieckie biuro konstrukcyjne Kamow z charakterystycznym, przeciwbieżnym, współosiowym układem wirników nośnych, bez wirnika ogonowego.

Ka-37 – bezzałogowy śmigłowiec rozpoznawczy wyprodukowany przez rosyjską firmę Kamow. Aparat powstał dzięki własnej inicjatywie firmy, bez zamówień ze strony wojska lub instytucji cywilnych. Przeznaczony jest do przenoszenia aparatury fotograficznej, retransmisji sygnałów telewizyjnych lub radiowych, dostarczania sprzętu medycznego lub ratunkowego na tereny trudno dostępne. Patrolowania gazociągów i ropociągów. Kamow próbował zainteresować swoją konstrukcją Koreę Południową, w której planowano uruchomienie produkcji seryjnej aparatu pod oznaczeniem ARCH-50. W 1996 roku przeprowadzono testy trzech aparatów dostarczonych do Korei ale produkcji seryjnej nie podjęto.

Ka-50 – jednomiejscowy śmigłowiec wojskowy produkcji rosyjskiej, zaprojektowany jako szturmowy.

Ka-52 – rosyjski, dwumiejscowy śmigłowiec szturmowy, którego projekt powstał w 1987 roku w Związku Radzieckim, znany również pod kryptonimem Alligator. Ka-52 stanowi rozwinięcie jednomiejscowego projektu biura konstrukcyjnego Kamowa Ka-50 o zmodyfikowanym przeznaczeniu – miejsce dla drugiego członka załogi zostało dodane w celu uczynienia z Ka-52 śmigłowca dowodzenia i organizowania pola walki, bez zmniejszania przy tym jego możliwości aktywnego prowadzenia ognia w każdych warunkach pogodowych.

Ka-60 Kasatka (Orka) – rosyjski śmigłowiec wielozadaniowy wyprodukowany przez Kamowa pod koniec lat 90. XX wieku.

Ka-92 – projekt, doświadczalnego rosyjskiego śmigłowca wytwórni Kamow, który w założeniach swoich projektantów ma osiągnąć prędkość w locie poziomym rzędu 450 km/h. Maszyna w wersji seryjnej ma stanowić konkurencję dla samolotów komunikacji lokalnej.

Ka-137 – rosyjski, bezzałogowy śmigłowiec rozpoznawczy wyprodukowany przez rosyjską firmę Kamow.

Ka-226 – rosyjski śmigłowiec wielozadaniowy zaprojektowany w wytwórni Kamowa. Jest jedynym rosyjskim śmigłowcem, w którym od początku zakładano użycie silników niebędących wytworem rodzimej produkcji.

W-50 – niezrealizowany projekt radzieckiego śmigłowca szturmowego wytwórni Kamow.