Triumph 1300W
Triumph 1300

Triumph 1300 - kompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1965-1970. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan. Następca modelu Herald. Do napędu używano silnika R4 o pojemności 1,3 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model 1500.

Triumph 1500W
Triumph 1500

Triumph 1500 - kompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1970-1976. Dostępny jako 4-drzwiowy sedan. Następca modelu 1300. Do napędu użyto silnika R4 o pojemności 1,5 litra. Moc przenoszona była na oś przednią poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Dolomite.

Triumph 2000W
Triumph 2000

Triumph 2000 – samochód osobowy klasy średniej-wyższej zaprojektowany w brytyjskich zakładach Standard-Triumph, produkowany przez Leyland Motors, a następnie British Leyland, w latach 1963–1977.

Triumph AcclaimW
Triumph Acclaim

Triumph Acclaim – czterodrzwiowy sedan, konstrukcyjnie oparty na Hondzie Ballade.

Triumph DolomiteW
Triumph Dolomite

Triumph Dolomite – brytyjski samochód osobowy klasy średniej produkowany od października 1972 do sierpnia 1980 przez Triumph Motor Company.

Triumph GT6W
Triumph GT6

Triumph GT6 – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1966–1973. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto silnika R6 o pojemności dwóch litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów.

Triumph HeraldW
Triumph Herald

Triumph Herald - kompaktowy samochód osobowy wprowadzony do produkcji w roku 1959 pod marką Standard-Triumph Company. Nadwozie zaprojektował włoski projektant Giovanni Michelotti, pojazd występował w kilku wersjach nadwozia: saloon, kabriolet, coupé, van oraz kombi.

Triumph ItaliaW
Triumph Italia

Triumph Italia – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1959–1962. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu samochodu używano silnika R4 o pojemności dwóch litrów. Moc przenoszona była na oś tylną.

Triumph SpitfireW
Triumph Spitfire

Triumph Spitfire – dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Od strony konstrukcyjnej Spitfire oparty został na wersji sedan modelu Herald, produkcja odbywała się w fabryce Standard-Triumph zlokalizowanej w Coventry. Powstało pięć kolejnych generacji modelu, konkurował on z pojazdami Austin-Healey Sprite i MG Midget.

Triumph StagW
Triumph Stag

Triumph Stag – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1970-1977. Dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet z zakładanym dachem. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 2997 cm³, z pojedynczym wałkiem rozrządu. Jego moc maksymalna wynosiła 108 kW, a moment maksymalny 230 Nm. Posiadał 4-biegową ręczną skrzynię biegów, ważył 1270 kg i spalał 12,8 l/100 km. Największa prędkość wynosiła 189 km/h. Auto miało niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu. Rozstaw osi samochodu wynosił 2540 mm, szerokość auta 1612 mm, a długość 4420 mm. Zbiornik paliwa miał pojemność 63,5 l. Średnica tłoka wynosiła 86 mm, a skok tłoka 64-5 mm.

Triumph ToledoW
Triumph Toledo

Triumph Toledo - kompaktowy samochód osobowy wprowadzony na rynek w sierpniu 1970 pod marką Triumph jako tańsza wersja modelu 1300. Pojazd wykorzystywał przedni pas nadwozia z Triumpha 1500, użyto jednak prostokątnych reflektorów zamiast podwójnych okrągłych z pierwowzoru. Tylny pas nadwozia przejęto z modelu 1300, zastosowano jedynie prostsze klosze lamp.

Triumph TR2W
Triumph TR2

Triumph TR2 – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne Triumph Motor Company w latach 1953-1955.

Triumph TR3AW
Triumph TR3A

Triumph TR3A – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne Triumph Motor Company w latach 1958-1961.

Triumph TR5W
Triumph TR5

Triumph TR5 - brytyjski samochód sportowy, produkowany przez okres 13 miesięcy między sierpniem 1967 i wrześniem 1968 przez firmę Triumph Motor Company w Coventry.

Triumph TR6W
Triumph TR6

Triumph TR6 – brytyjski samochód sportowy, produkowany w latach 1969-1976 przez firmę Triumph Motor Company. Do czasu zakończenia produkcji, był najlepiej sprzedającym się modelem z serii TR. Rekord ten został pokonany przez model TR7. Zbudowano łącznie 94 619 szt. modelu TR6, z czego 86 249 wyeksportowano za ocean, a jedynie 8 370 sprzedano w Wielkiej Brytanii.

Triumph TR7W
Triumph TR7

Triumph TR7 - brytyjski samochód sportowy produkowany od września 1974 do października 1981 przez Triumph Motor Company. Początkowo samochód powstawał w fabryce zlokalizowanej w Speke (Liverpool), w 1978 produkcję przeniesiono do Canley (Coventry), a w 1980 do fabryki Rovera w Solihull. Sprzedaż modelu na rynku USA została rozpoczęta w styczniu 1975 roku, debiut w Wielkiej Brytanii miał zaś miejsce w maju 1976. Powstało 112 368 egzemplarzy wersji coupé/hardtop oraz 28 864 sztuk cabriolet/roadster.

Triumph TR7W
Triumph TR7

Triumph TR7 - brytyjski samochód sportowy produkowany od września 1974 do października 1981 przez Triumph Motor Company. Początkowo samochód powstawał w fabryce zlokalizowanej w Speke (Liverpool), w 1978 produkcję przeniesiono do Canley (Coventry), a w 1980 do fabryki Rovera w Solihull. Sprzedaż modelu na rynku USA została rozpoczęta w styczniu 1975 roku, debiut w Wielkiej Brytanii miał zaś miejsce w maju 1976. Powstało 112 368 egzemplarzy wersji coupé/hardtop oraz 28 864 sztuk cabriolet/roadster.

Triumph TR250W
Triumph TR250

Triumph TR250 – brytyjski samochód sportowy, produkowany przez okres 15 miesięcy w latach 1967 i 1968 przez firmę Triumph Motor Company w Coventry. W tym czasie zbudowano 8484 sztuki. Wszystkie były przeznaczone na eksport na rynek amerykański.

Triumph VitesseW
Triumph Vitesse

Triumph Vitesse – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Triumph Motor Company w latach 1962–1971. Dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet oraz 2-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika R6 o pojemności 1,6 lub 2,0 l. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Dolomite.