
LDV – chiński producent samochodów dostawczych, pickupów i SUV-ów z siedzibą w Szanghaju działający od 2016 roku. Marka należy do chińskiego koncernu SAIC Motor.

LDV Group – dawny brytyjski producent samochodów dostawczych z siedzibą w Birmingham działający w latach 1993–2009.

DAF 200/400 – samochód dostawczy produkowany przez brytyjskie przedsiębiorstwa British Leyland, Freight Rover, Leyland DAF, a następnie LDV w latach 1974–1996 w kilku generacjach i odmianach pod wieloma nazwami.

DAF 200/400 – samochód dostawczy produkowany przez brytyjskie przedsiębiorstwa British Leyland, Freight Rover, Leyland DAF, a następnie LDV w latach 1974–1996 w kilku generacjach i odmianach pod wieloma nazwami.

LDV Convoy/LDV Pilot – rodzina samochodów dostawczych produkowanych przez brytyjskie przedsiębiorstwo LDV w latach 1996–2006. Dostępne były jako furgony, kombi, skrzyniowe, mikrobusy, podwójna kabina oraz podwozie do zabudowy. Do napędu używano silników Diesla R4 o pojemności 1,9 l (Pilot) i 2,5 l (Convoy). Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową, manualną skrzynię biegów. Modele Convoy i Pilot zastąpiły odpowiednio serię 200 i serię 400 DAF-a/LDV której były rozwinięciem. Samochód produkowano w Birmingham w Anglii. Od 1996 do 1998 roku montowano w Polsce w standardzie SKD samochody dostawcze LDV Convoy w Wytwórni Silników Wysokoprężnych Andoria. W latach 1998-2000 montaż kontynuowała lubelska fabryka Daewoo Motor Polska. W samochodach tych montowano m.in. silniki 4CT90 o pojemności 2,4 l z Andorii.

LDV Maxus – samochód dostawczy produkowany przez brytyjskie przedsiębiorstwo LDV w latach 2004–2009, a następnie chińskie SAIC od 2011 roku. Dostępny jest jako furgon, kombi, skrzyniowy, mikrobus oraz podwozie do zabudowy. Do napędu używa się silników Diesla R4 o pojemności 2,5 l. Moc przenoszona jest na oś przednią poprzez 5- i 6-biegową, manualną skrzynię biegów. Pojazd zastąpił na rynku model Convoy i Pilot. Samochód produkowany jest w Chinach, a wcześniej produkowany był w Birmingham w Anglii, w Rosji, Turcji oraz Malezji. W latach 1998-2001 w lubelskiej Daewoo Motor Polska opracowywano projekty dwóch samochodów dostawczych, DB 100 (mniejszy) oraz LD 100 (większy). W 2004 roku LDV zakupiło od Syndyka Masy Upadłościowej Daewoo Motor Polska projekt samochodu dostawczego LD 100 projektowanego wspólnie w Wielkiej Brytanii, Polsce i Korei oraz wyposażenie techniczne do jego produkcji od upadłego Daewoo Motor Polska. Zakupiony projekt LDV wdrożyło do produkcji seryjnej pod nazwą LDV Maxus w 2004 roku.

Maxus D90 – samochód osobowy typu SUV klasy wyższej produkowany pod chińską marką Maxus od 2017 roku.

Maxus EV30 – elektryczny samochód dostawczy typu furgon klasy kompaktowej produkowany pod chińską marką Maxus od 2019 roku.

Maxus G10 – samochód osobowy typu van klasy średniej produkowany pod chińską marką Maxus od 2014 roku.

Maxus G10 – samochód osobowy typu van klasy średniej produkowany pod chińską marką Maxus od 2014 roku.

LDV Convoy/LDV Pilot – rodzina samochodów dostawczych produkowanych przez brytyjskie przedsiębiorstwo LDV w latach 1996–2006. Dostępne były jako furgony, kombi, skrzyniowe, mikrobusy, podwójna kabina oraz podwozie do zabudowy. Do napędu używano silników Diesla R4 o pojemności 1,9 l (Pilot) i 2,5 l (Convoy). Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową, manualną skrzynię biegów. Modele Convoy i Pilot zastąpiły odpowiednio serię 200 i serię 400 DAF-a/LDV której były rozwinięciem. Samochód produkowano w Birmingham w Anglii. Od 1996 do 1998 roku montowano w Polsce w standardzie SKD samochody dostawcze LDV Convoy w Wytwórni Silników Wysokoprężnych Andoria. W latach 1998-2000 montaż kontynuowała lubelska fabryka Daewoo Motor Polska. W samochodach tych montowano m.in. silniki 4CT90 o pojemności 2,4 l z Andorii.