Tramwaje w CieplicachW
Tramwaje w Cieplicach

Tramwaje w Cieplicach − zlikwidowany system komunikacji tramwajowej w czeskim mieście Cieplice, działający w latach 1895−1959.

Tramwaje w CieszynieW
Tramwaje w Cieszynie

Tramwaje w Cieszynie – system komunikacji tramwajowej istniejący w Cieszynie w latach 1911–1921.

Tramwaje w Czeskich BudziejowicachW
Tramwaje w Czeskich Budziejowicach

Tramwaje w Czeskich Budziejowicach – system komunikacji tramwajowej działający w latach 1919–1950 w Czeskich Budziejowicach w południowych Czechach. Sieć składała się z dwóch linii tramwajowych, łączących centrum z przedmieściami: Lineckim i Praskim. Po likwidacji zostały zastąpione przez trolejbusy.

Tramwaje w OpawieW
Tramwaje w Opawie

Tramwaje w Opawie – system tramwajowy w Opawie we wschodnich Czechach, działający w latach 1905–1956. Po likwidacji zostały zastąpione przez trolejbusy.

Tramwaje w IgławieW
Tramwaje w Igławie

Tramwaje w Igławie – nieistniejący system komunikacji tramwajowej w Igławie w południowych Czechach działający w latach 1909–1948. System stanowiła jedna linia o długości 2,7 km łącząca centrum miasta z dworcem kolejowym. Po likwidacji została zastąpiona przez trolejbusy.

Tramwaje w Jabloncu nad NysąW
Tramwaje w Jabloncu nad Nysą

Tramwaje w Jabloncu nad Nysą − zlikwidowany system komunikacji tramwajowej w czeskim mieście Jablonec nad Nysą.

Tramwaje w Mariańskich ŁaźniachW
Tramwaje w Mariańskich Łaźniach

Tramwaje w Mariańskich Łaźniach − zlikwidowany system komunikacji tramwajowej w czeskim mieście Mariańskie Łaźnie, działający w latach 1902−1952.

Tramwaje w Uściu nad ŁabąW
Tramwaje w Uściu nad Łabą

Tramwaje w Uściu nad Łabą – system tramwajowy w czeskim mieście Uście nad Łabą, działający w latach 1899–1970.

Koleje wąskotorowe w Zagłębiu Ostrawsko-KarwińskimW
Koleje wąskotorowe w Zagłębiu Ostrawsko-Karwińskim

Koleje wąskotorowe w Zagłębiu Ostrawsko-Karwińskim – sieć wąskotorowej kolei podmiejskiej łącząca w latach 1902–1973 miejscowości północno-wschodniej części Zagłębia Ostrawsko-Karwińskiego oraz posiadająca cechy systemu tramwajowego – na wielu odcinkach wagony jeździły po ulicach. Łączna długość torów o rozstawie 760 mm wynosiła 63 km. Eksploatowane były zarówno w ruchu pasażerskim, jak i towarowym.