Linia kolejowa nr 122 – linia kolejowa o długości 111,1 km, łącząca Ávila z Salamanca.

Linia kolejowa A Coruña - León – linia kolejowa w północno-zachodniej Hiszpanii, przechodząca przez Galicję oraz Kastylią i León o długości 428,2 km, łącząca A Corunię z León. Jest to linia jednotorowa częściowo zelektryfikowana między Monforte de Lemos a León.

Linia kolejowa Betanzos Infiesta – Ferrol – linia kolejowa w północno-zachodniej Hiszpanii, w Galicji o długości 42,882 km, łącząca Betanzos Infiesta z Ferrol. Jest to linia drugorzędna, w całości jednotorowa i niezelektryfikowana.

Linia kolejowa Ferrol – Gijón – linia kolejowa w północno-zachodniej Hiszpanii, w Galicji oraz Asturii o długości 319,1 km, łącząca Ferrol z Gijón. Jest to linia wąskotorowa o rozstawie szyn 1000 mm, w całości jednotorowa i częściowo zelektryfikowana prądem stałym o napięciu 1500 V.

Linia kolejowa Narbona – Portbou – linia kolejowa we Francji, w regionie Langwedocja-Roussillon, o długości 107 km. Łączy Narbonę przez Perpignan z Hiszpanią. Linia została zbudowana przez Compagnie des Chemins de fer du Midi. Pierwszy odcinek, który został otwarty w 1858 roku prowadził z Narbony do Perpignan. Linia została przedłużona do hiszpańskiej granicy w 1878 roku.

Linia kolejowa Pau – Canfranc – międzynarodowa jednotorowa i niezelektryfikowana linia kolejowa o długości 93 km. Łączy francuskie miasto Pau z Canfranc w Hiszpanii. Została otwarta w 1928 roku. Była częściowo zamknięta z powodu zniszczenia mostu kolejowego L'Estanguet koło Accous w marcu 1970. Odcinek między Pau i Oloron-Sainte-Marie jest wykorzystywany przez pociągi TER Aquitaine.

Linia kolejowa Portet-Saint-Simon – Puigcerda – drugorzędna linia kolejowa w południowo-zachodniej Francji. Łączy Portet-sur-Garonne, 11 km na południe od Tuluzy na linii Tuluza – Bajonna z Latour-de-Carol i Puigcerdà, miejscowości położone po obu stronach granicy francusko-hiszpańskiej w Cerdanya. Linia została otwarta w kilku etapach pomiędzy 1861 a 1929.