
Porsche 64 – samochód znany także jako VW Aerocoupe, Sportwagen Type 64 czy Type 60K10, został zaprojektowany z myślą o planowanym na wrzesień 1939 roku wyścigu Berlin – Rzym. Powstał na bazie nigdy nie zrealizowanego projektu samochodu Porsche 114 – dwumiejscowego modelu, który miał posiadać centralnie umieszczony silnik typu V10 chłodzony wodą i miał być pierwszym samochodem produkowanym pod marką Porsche. Ten pomysł przekreśliła jednak wtedy decyzja władz, które stwierdziły, że państwowa firma nie może dostarczać części prywatnemu przedsiębiorstwu. W związku z tym zalecono zbudowanie sportowego VW na bazie 'garbusa”. Tak więc karoserię typu 114 przystosowano do płyty podłogowej „zwykłego” VW, a ponieważ był to już jej 10. rodzaj w całym projekcie VW typ 60, „nowy” projekt otrzymał oznaczenie „Porsche typ 60 K 10" – przemianowany dla zachowania dotychczasowej numeracji projektów na Porsche typ 64. Pierwszy jego egzemplarz ujrzał światło dzienne 6 września 1939 roku, a do 1941 roku powstały 3 egzemplarze z których do dnia dzisiejszego przetrwał tylko nr 3.

Porsche 360 Cisitalia − samochód wyścigowy firmy Porsche wprowadzony do produkcji w roku 1949. Nazwa Cisitalia pochodzi od nazwy firmy która zleciła budowę tego modelu.

Porsche 550 – samochód sportowy produkowany przez Porsche w latach 1953–1957.
Porsche 904 – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 1963-1965. Znane odmiany tego modelu to: Carrera GTS Coupe (1963) oraz Porsche 904/8 Carrera Coupe (1964).

Porsche 906 – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 1965-1966. Właściwy model 906 powstał na bazie egzemplarzy samochodów wyścigowych 906/8 Bergspyder "Känguruh" (1965) oraz 906/8 Bergspyder "Ollon Villars" (1965), stąd też nazwano go Carrera 6 Coupe
Porsche 907 – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 1967–1968 w odmianach 907/6 Langheck Coupé oraz 907/8 Kurzheck Coupé (1968)

Porsche 908 – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 1968–1971. Jego budowę rozpoczęto pod koniec 1967 roku. Wyposażony został w mocniejszy niż w poprzednim modelu 910 ośmiocylindrowy silnik o mocy 350 KM. Osiągał prędkość do ok. 320 km/h. Startował w wyścigach na torach Monza, Nürburgring oraz 24h Le Mans. Występował w odmianach 908/1 Spyder, 908/2 Spyder, 908/3 Spyder, 908 Coupé oraz 908 Langheck Coupé
Porsche 909 – samochód wyścigowy firmy Porsche zmontowany w 1968 roku, wyposażony w otwarte nadwozie z przeznaczeniem do wyścigów górskich stąd dodatkowe określenie "Bergspyder". Osiągał prędkość maksymalną ok. 250 km/h. Mimo, iż był używany jedynie do jazd testowych oraz wziął udział w dwóch wyścigach górskich, to doświadczenia zdobyte przy jego konstruowaniu zostały z powodzeniem wykorzystane przy budowie modelu 908 i montażu trzylitrowych, ośmiocylindrowych silników Porsche.

Porsche 910 – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 1966-1968. Montowany był w odmianach: 910/6 Coupé (1966), 910/8 Bergspyder (1967) oraz 910/8 Coupé (1967).

Porsche 911 GT1 – najbardziej radykalna odmiana modelu Porsche 911, produkowana w latach 1995-1999. Samochód był stworzony głównie do startów w wyścigach w kategorii GT1, jako konkurent pojazdów m.in. McLaren F1 GTR czy Mercedes-Benz CLK GTR.

Porsche 917 – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 1968–1973 zasadniczo w dwóch odmianach: 917/4.5 Langheck Coupé oraz 917/4.5 Kurzheck Coupé. Aby wersja Langheck Coupé mogła wziąć udział w wyścigach w zakładach Porsche zmontowano w kwietniu 1969 roku 25 sztuk, które przeszły homologację i zostały dopuszczone do jazdy.
Porsche 919 Hybrid − hybrydowy prototyp wyścigowy niemieckiego fabrycznego zespołu Porsche Team, stworzony do udziału w serii wyścigów długodystansowych FIA World Endurance Championship w najwyższej klasie tych rozgrywek Le Mans Prototype 1-H (LMP1-H). Porsche 919 jest następcą Porsche RS Spyder, które głównie brało udział w Amerykańskiej Serii Le Mans (ALMS) w klasie LMP2 w latach 2005-2010. Nowy model jest symbolem powrotu Porsche do ścigania na najwyższym poziomie.

Porsche 935 – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 1976–1981 na bazie modelu 930. Występował w trzech odmianach: 935 Coupe (1976), 935/77 Coupe (1977) oraz 935/78 Coupe "Moby Dick" (1978)

Porsche 936 − samochód wyścigowy wprowadzony w roku 1976 przez Porsche jako następca modelu Porsche 908. Nazwa samochodu pochodzi od silnika zastosowanego w modelu, który stosowany był w Porsche 930 oraz od tego, że samochód miał brać udział w wyścigach Grupy 6.

Porsche 961 – samochód wyścigowy firmy Porsche montowany w latach 1986–1987. Bazował na modelu 959, posiadał napęd na cztery koła. Osiągał prędkość maksymalną ok. 340 km/h. Największy sukces osiągnął w 1986 roku w wyścigu 24h Le Mans, prowadzony przez team kierowców René Metge oraz Claude Ballot-Léna w stajni Rothmans Porsche. Występ na wyścigu 24h Le Mans rok później okazał się porażką i był ostatni w historii tego modelu.

Porsche 956 − prototyp Grupy C Mistrzostw Świata Samochodów Sportowych FIA, zbudowany przez firmę Porsche po raz pierwszy w 1982 roku. W 1984 roku został ulepszony i oznaczony jako Porsche 956B. Wycofany w 1985 roku, zastąpiony modelem Porsche 962.
Porsche 962 – samochód wyścigowy wyprodukowanym przez firmę Porsche w 1984 roku. Odniósł liczne sukcesy w wyścigach Le Mans. Jego wersją drogową, skonstruowaną przez Dauera jest pojazd, noszący nazwę Dauer Porsche 962 Le-Mans.

Porsche RS Spyder – samochód wyścigowy firmy Porsche wytwarzany w latach 2005–2008, zbudowany jako tzw. prototyp Le Mans. Model ten odnosił znaczące sukcesy w USA, gdzie używany był przez team Penske Racing w wyścigach ALMS. W sezonie 2006 zwyciężył w kategoriach najlepszy kierowca, najlepszy team oraz mistrzostwie producentów. Modelem RS Spyder marka Porsche powróciła na tory wyścigów długodystansowych, najpierw wersją z 2005 roku, potem 2006 i wreszcie 2007.