GuardiumW
Guardium

Guardium – bezzałogowy pojazd lądowy zbudowany dla armii izraelskiej przez firmę G-Nius.

L-33W
L-33

L-33 Ro’em – izraelska haubica samobieżna powstała poprzez zamontowanie haubicy Soltam Systems kalibru 155 mm na podwoziu czołgu M4 Sherman. L-33 były produkowane od 1970 roku i wyprodukowano ich około 150–200 sztuk. Służyły podczas wojny Jom Kipur i wojny libańskiej. Wraz z przyjęciem na stan amerykańskiej haubicy M109, L-33 zaczęto wycofywać ze służby.

LAR-160W
LAR-160

LAR-160 – izraelski artyleryjski zestaw rakietowy.

M-50 155 mmW
M-50 155 mm

M-50 155 mm – izraelska haubica samobieżna powstała w 1965 roku poprzez zamontowanie francuskiej haubicy M-50 na podwoziu czołgu M4 Sherman.

M-66 (moździerz)W
M-66 (moździerz)

M-66 – izraelski moździerz kalibru 160 mm produkcji Soltam Systems. Był projektem fińskiej firmy Oy Tampella Ab, która ostatecznie rozwinęła go w Izraelu po połączeniu się z Solel Boneh Ltd i rozpoczęła produkcję w latach 60. XX wieku. Produkowany w latach 1968–1985 moździerz znajdował się na wyposażeniu Sił Obronnych Izraela, a także był produktem eksportowym.

MAR-290W
MAR-290

MAR-290 – izraelska samobieżna wyrzutnia rakietowa skonstruowana w roku 1968.

Puma (pojazd inżynieryjny)W
Puma (pojazd inżynieryjny)

Puma – izraelska modyfikacja czołgów Szot, która miała na celu stworzenie opancerzonego pojazdu inżynieryjnego mogącego zastąpić Nagmaszoty w wykonywaniu prac inżynieryjnych na pierwszej linii. Oficjalnie Pumy weszły do służby w 1991 roku w jednostkach Korpusu Inżynieryjnego, ponieważ uznano, iż konstrukcja nie nadaje się na transporter opancerzony dla piechoty. Pojazd wykorzystywany jest do rozminowywania pól minowych, budowania mostów, wykonywania innych prac inżynieryjnych. Bojowe wykorzystanie Pum miało miejsce na południu Libanu oraz na obszarze Zachodniego Brzegu.

RBY Mk IW
RBY Mk I

RBY Mk I – produkowany w Izraelu opancerzony samochód rozpoznawczy. Po raz pierwszy zaprezentowany w maju 1975 roku.

SzolefW
Szolef

Szolef – izraelski prototyp haubicy samobieżnej kalibru 155 mm na podwoziu czołgu Merkawa Mk.1. Była to odpowiedź na rozpoczęte w latach 70. XX wieku prace rozwojowe nad haubicą samobieżną krajowej produkcji. Prace trwały w latach 1984-1986, a w ich trakcie zbudowano 2 prototypy. Pomimo zaawansowanych prac nad konstrukcją, Siły Obronne Izraela zdecydowały się na dalsze użytkowanie zmodernizowanych wersji amerykańskiej haubicy samobieżnej M109.