
Polski Fiat 618 Grom – lekka ciężarówka produkcji PZInż w Warszawie na licencji FIATa w latach 1937-1939.

Polski Fiat 621 L i R – samochód ciężarowy produkowany w Polsce w latach 1935-1939 na licencji FIATa.
CWS T-1 − polski samochód osobowy. Został skonstruowany w Centralnych Warsztatach Samochodowych w Warszawie, gdzie podjęto jego produkcję w 1927 roku. Wyprodukownych zostało kilkaset egzemplarzy samochodu.
Fiat 508 zwany też Balilla – nieduży samochód osobowy, produkowany we Włoszech przez firmę FIAT od roku 1932. Był również, od 1935 roku, produkowany na licencji w Polsce w Państwowych Zakładach Inżynierii pod nazwą Polski Fiat 508.

Fiat 518/Polski Fiat 518 Mazur – polski samochód osobowy klasy wyższej montowany (1934–1937) a następnie produkowany 1937–1939 w PZInż w Warszawie, oparty na licencji włoskiego FIATa.

Fiat 524 – samochód osobowy produkcji Fiata, produkowany we Włoszech w latach 1931-1934 oraz w Polsce w Państwowych Zakładach Inżynierii jako Polski Fiat 524.

Polski Fiat 508 III/W Łazik – polski samochód osobowo-terenowy zaprojektowany i skonstruowany w 1935 roku w Biurze Studiów PZInż przez inż. M. Świerczyńskiego z przeznaczeniem dla Wojska Polskiego. Samochód ten konstrukcyjnie wywodził się z cywilnego samochodu osobowego Polski Fiat 508 III Junak. Produkcję samochodu 508 III/W Łazik rozpoczęto w 1936 roku, a pierwsze pojazdy dla wojska dostarczono w 1937 roku. Ogółem w latach 1936 – 1939 zbudowano około 1500 sztuk łazików.

PZInż 303 – prototyp samochodu terenowego opracowany w Państwowych Zakładach Inżynierii w Warszawie.

PZInż 342 – polski, kołowy ciągnik artyleryjski z czasów dwudziestolecia międzywojennego.

PZInż 343 – polski, kołowy ciągnik artyleryjski z czasów dwudziestolecia międzywojennego.

PZInż 403 Lux-Sport – prototyp samochodu osobowego opracowany i zbudowany w 1936 roku w Państwowych Zakładach Inżynierii w Warszawie.

PZInż Zawrat – autobus produkcji Państwowych Zakładach Inżynierii w Warszawie na licencji szwajcarskiej firmy Saurer.